Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Adsense - Filtere annonser?

Tony J

Alle skal få
Hei

Før siden min tar av ønsker jeg å basere meg på reklamer fra adsense.
Så er det jo slik at det vil komme en eller annen reklame fra
konkurrenter på siden.

Det jeg lurer på er om det går an å filtrere bort søkeord for å holde
bort mest mulig konkurrenter?

Eksempel jeg driver med flybiletter

Kan jeg da filtrere bort tags som "flybiletter flyreiser" osv?

Tony
 

zapotek

Medlem
Tror ikke du kan filtrere bort spesifikke ord. Du kan dog spesifisere hvilke nettadresser du ikke ønsker annonser fra :)
 

Tony J

Alle skal få
Tror ikke du kan filtrere bort spesifikke ord. Du kan dog spesifisere hvilke nettadresser du ikke ønsker annonser fra :)

Oki, men det gjør jo saken enklere:)

Men da forstår jeg ikke hvorfor man blir advart mot konkurrenter etc, er jo bare
å spesifisere alle konkurrentene dine:)

Jeg har ikke funnet funksjonen enda, kunne guidet meg i riktig retning?
Bare nevn navnet på linken som tar meg dit..

Tony
 

Tony J

Alle skal få
Du kommer til å bruke hele dagen på å plukke bort konkurrenter :D
Mener du at når websiden din tar av så skal du ikke ha Adsense lenger? Hvorfor skulle den ta av hvis du sender alle bort fra den med Adsense?

Når folk har gjort det de skal på siden min så kan de få lov å dra en annen plass :)

Edit: Jeg tror det er mere penger å hente med bannerspons enn adsense? Men dette
vet jeg ingenting om enda.

Og, hva er problemet med adsense vs annen reklame? Sender man ikke folk "bort" uansett? Er siden bra nok så returnerer vel folk uansett (og fortsetter å sende seg bort igjen?)¨

Det er nok litt basert på hva du driver med og kanskje?

Tony
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hensikten med an info/affiliateside er jo å sende folk bort, så fort som mulig, slik at de får kjøpt og du kan kassere inn provisjon. Skal vel ikke drive å røle rundt på siden din bare for å spise opp båndbredde vel?
 
Topp