Kjapp og trygg hosting for Wordpress

adsense CPA - supert

webmoney

Søkemotoroptimist
Google CPA har ikke dukket opp under Henvisninger på AdSense-kontoen min enda, men jeg har fått tilgang til Google Checkout-knapper og Google Apps-knapper som jeg ikke har oppdaget tidligere. :)

Spennende!
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Og da spør jeg igjen, hvor mange annonsører er det egentlig innen CPA? Jeg selv har et budsjett på ganske mange tusen alene i måneden, og styrer enda større budsjett for kunder av meg. Jeg har enda ikke blitt tilbyd noe CPA løsning i Adwords, så da lurer jeg litt på hvor mange det er som tilbyr dette, som igjen går ut over relevansen.

Grunnen til at Adsense ofte er veldig relevant, er fordi dem har noe helvetes med annonsører.
 

Ståle

Medlem
Skal vi se, hva er nå så dette...?

Morsomt...:)
 

Vedlegg

  • ref20.gif
    ref20.gif
    1,3 KB · Sett: 31

Ståle

Medlem
Og for de som måtte lure så ser annonsen til Telenor slik ut.

Konverterer forøvrig ikke i det hele tatt...
 

Vedlegg

  • telenorppa.gif
    telenorppa.gif
    1,2 KB · Sett: 12

sKrud

Meget sliten student
Hehe..Nei sant det..nesten litt synd siden de betaler sykt bra hos TD...:/ Men forstår ikke at telenor ennå ikke klarer å fatte at de må gjennomføre noen tiltak slik at de blir konkurranse dyktige igjen... Er mulig at de har blitt for store for sitt eget beste.. Blir spennende å se hva som skjer når deres melkeku (fasttelefonen) dør helt ut..

-morten
 

sKrud

Meget sliten student
nei si det..er vell egentlig slik at alle ser stygt på deg med en gang du blir den største aktøren i et marked.. Slik som NGT er på bredbånd feks.. Men de kunne vel med hell skrudd ned prisene sine endel..

-morten
 
Topp