Kjapp og trygg hosting for Wordpress

øke søketreff til side?

Matarazzi

New Member
Dette spørsmålet er kanskje dumt, menmen;

Hvordan får man treff til en side på et spesielt søkeord?

Jeg vet man kan kjøpe seg anonnseplass paa høyresiden av søketreff i google. men hvordan kan man gjøre slik at man kommer høyt opp under søketreffene?

Kvasir og google er vel det som er mest relevant.
 

Matarazzi

New Member
Jeg saa igjennom linken. Jeg har allerede en side og produkt. Siden jeg skal ha opp selger elektiske tavler og lignende i Norge. forholdsvis spesifikke soek. Om jeg ikke har planer om aa legge mye tid i soekeoptimalisering. Er det viktigste da aa finne gode soekeord med f.eks google keyword tool, for saa aa legge disse keywordene gjemt inni kodingen til hjemmesiden?
 

Matarazzi

New Member
Ok. skjoenner. Staar allerede en del om produktene paa sidene vaare. men vi havner likevel. Dette selv om vi er en av de stoerste paa det vi driver med i landet. Er det andre basic ting jeg kan gjoere, foer jeg eventuelt tar steget a kjoeper meg annonse plass?
Sorry hvis jeg maser.
 

picxx

Well-Known Member
Er det andre basic ting jeg kan gjoere, foer jeg eventuelt tar steget a kjoeper meg annonse plass?
Sorry hvis jeg maser.

Det finnes 303 forskjellige metoder å skaffe seg både trafikk og innlenker på gratis. Hvor mange av disse metodene har du/dere brukt.
 
Topp