Kjapp og trygg hosting for Wordpress

æøå.com til 25K

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Den første som bestiller, får tilslag på domenet.

Tolker dette som at han også vil selge samme domenet flere ganger jeg... :p Han må da hvertfall ha lykke til med salget...
 

vidarlo

Apache-junkie
25k? På et domene uten trafikk? Og kan umulig tenke meg at det er mykje typein på et slikt domene heller. Folk tenker ikkje "OH æøå". Folk tenker kanskje coca-cola.no eller sendregning.no, men æøå? Og i tillegg IDN? Trur knapt det er verdt ei krone eg for å vere ærleg...
 

webmoney

Søkemotoroptimist
Det er som Notar sier i TV-reklamene sine: "Du trenger bare én kjøper...".
Dette tilsvarer ordtaket "Den siste idiot er ikke født...".

Så vi får følge med. Og så får kjøperen oppdage denne tråden etter at han har kjøpt, og se hvor dum det går an å bli.
 

zapotek

Medlem
25k? Må være 25 knusktørre sandkorn det er snakk om. Kan ikke se for meg en eneste nytteverdi i det domenenavnet.
 

bjorn

Medlem
Vel, et domene er hva man gjør ut av det og æøå.com er lett å huske. Hvem i helv... ville gitt 100 kr for youtube.com for 8 år siden?

Ingen, fordi det var ikke verdt 100kr for 8 år siden. Og hadde noen andre eiet youtube.com hadde vel tjenesten kanskje hett tubiechan.com i dag og så hadde du spurt hvor mange som hadde gitt 100kr for tubiechan for 8 år siden ;-)

- bjorn
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Kom akkurat over det flotte domenet million.no, som også selges for en rimelig penge :D
 
Topp