Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Øsnsker tilbakemelding om nettsiden min

TorsteinO

Art Director & grunder
Du har ikke laget en wannabe-themeforest-side, du har laget en side der du selger materiale du ikke har lov til å selge. Foreslår at du fjerner det så fort som fy før du får en advokat på nakken.

Du har f.ex. IKKE lov til å videreselge themene fra elegantthemes. Du har IKKE lov til å videreselge scriptet du har kjøpt fra mediasharesuite (se End-User License Agreement - Media Share Suite | Online Video, Audio & Photo Sharing Script), hvis Hjervei-themet ditt ikke er laget 100% av deg selv (og det tviler jeg på, du har vel kopiert det fra en eller annen blogg.no-blogg?) har du ikke lov til å gi det bort slik du gjør, du har IKKE lov til å videreselge "the network" (det samme gjelder sannsynligvis for de aller fleste andre themes du kjøper på themeforest - se http://themeforest.net/wiki/support/legal-terms/licensing-terms/):

(d) Unless you have our prior written consent, you must not directly or indirectly license, sub-license, sell or resell or provide for free the Work or offer to do any of these things. All of these things are referred to as Resale.

Avura fra Mojothemes, heller garantert ikke lov å videreselge... osv.

Osv, osv.

Skal jeg fortsette, eller har du forstått poenget?
 
Sist redigert:

bellavista

Banned
Haha, dere har virkelig problemer. Og bare sånn du vet det, så vet jeg at dere ikke har sendt mail. For da har dere virkelige syke problemer, og virkelig lite å gjøre på. Det beviser hvor dumme dere virkelig er, og j.... uproffe.
 

tom3008

Medlem
Haha, dere har virkelig problemer. Og bare sånn du vet det, så vet jeg at dere ikke har sendt mail. For da har dere virkelige syke problemer, og virkelig lite å gjøre på. Det beviser hvor dumme dere virkelig er, og j.... uproffe.

Hvem var uproff? Slike brukere som deg burde bli sensurert skal jeg si deg.
 

Kassimaja

Geocacher
Hadde vær varsom plakaten vært en del av regelverket på forumet hadde wf glatt blitt fellt på punkt 3.9 ;)
 

drlinux

Konsulent i PHP og Linux
Haha, dere har virkelig problemer. Og bare sånn du vet det, så vet jeg at dere ikke har sendt mail. For da har dere virkelige syke problemer, og virkelig lite å gjøre på. Det beviser hvor dumme dere virkelig er, og j.... uproffe.

Profesjonalitet - Wikipedia

En profesjonell er en som gjør en jobb mot betaling. Personen har ofte en utdannelse, men det er ikke nødvendig. Det finnes skrevne og uskrevne regler slik som oppførsel og kleskode/uniform, .. [snip]

Mange her lever, eller prøver, av å tjene sitt daglige brød ved å lage og drive websider som gir nok inntekt til at det kan bli et levebrød. Endel her er også konkurrenter på samme måte som budsjafører er konkurrenter med andre sjafører, mens man allikevel overholder trafikkreglene.

Du kunne sikkert vært en ok konkurrent, men du overskred grensen - du prøvde en sving vi andre ikke vil ta.

Du skriker om at vi ikke er proffe, men der tar du jo feil. Vi er profesjonelle, vi lever av det, og du er bare en amatør som prøver å ta en U-sving. Lykke til!
 
Topp