Ønsker tilbakemelding på nettsted

Shadowon

New Member
Hei alle,

Jeg er ny her, men ble anbefalt å lese meg opp litt på dette forumet, noe jeg også kommer til å gjøre. Det jeg har sett så lang virker lovende :)

Jeg driver ett nettsted som er i underkant av ett år gammelt og jeg har hatt en stor vekst de siste 3 månedene. Ønsker en tilbakemelding på hva dere synes og tåler konstruktiv kritikk ;)

Ha i bakhodet at stedet i hovedsak er beregnet på engelsk-språklige land. De 3 på topp er USA, Canada og England. Norge kommer først på en 10-plass, så ikke se på dette nettstedet med "sær-norske" øyne, for å si det sånn.

Ta gjene også en titt fra mobilen, da jeg bruker en plug-in (Wordpress) som tilpasser siden deretter.

Nettstedet heter Shadowland - The Missing Link... og finnes på:
Shadowland

Årsaken til navneforvirringen har en grunn, men det får så være. Nå er det navnet opparbeidet, så det blir det ingen endringer på det, uansett ;)

På forhånd takk for ros og slakt ;)

Shadowon

New Member
Burde vel kanskje også nevne at dette i hovedsak er ment som en nyhetsside, ala TechCruch.com eller LifeHacker.com

Men når man får en del besøk, begynner tankene om å tjene penger å komme inn, merkelig nok...

Men det skal fortsatt i hovedak være ett nyhetsted med mulighet for å kjøre nettopp det man leser om.

zapotek

Medlem
Heisan Shadowon!

+ Masse innhold
- Veldig rotete side, og slagordet "The missing link" bør du definitivt endre uteseende på..

Dag Frogner

Supermedlem
- Siden tok laaaang tid å laste.
- Logoen (tenker spesielt på skyggene) ser ikke bra ut i det hele tatt.
- Det er altfor for mye "bokser" med info på siden din. Som f.eks Most Read Last 7 Days, Recent Videos, Shadowland Webshop, Recent Comments osv osv osv...
- Hvorfor har du reklame for dating på en slik side?
- Siden heter shadowland, men ligger på domenet skuggen.com?
- Hvorfor heter forumet ditt "Off-topic forum"? Kan man kun diskutere off-topic der og ikke ting relevant for sidens innhold?

Det er ihvertfall mine tanker. :)

Shadowon

New Member
Takk for tilbakemeldinger.

Zapotek:
Innhold - Det er det nok av, kanskje litt for mye dill dall også...
Rotete - Skyldes nok det samme som over, og logoen har jeg laget selv på 2 minutter, så ja, jeg tar den.

King-Nothing
- Lastetid - Siden ligger i USA, så den er heldigvis ikke like treg for den tiltenkte målgruppen.
- Logoen - Som sagt, laget den selv. Skal ta det til etteretning, absolutt. Det er tross alt det første man ser når man kommer inn.
- Bokser - Har nettopp satt opp nettbutikken, så det er mest for å "annonsere" for den. etter vert vil flere av de sorte boksene forsvinne og jeg skal forsøke å begrense antallet.... Men ja, jeg ser at det virker rotete nå.
- Datingreklame - Dette har jeg aldri sett der selv, men nå tror jeg faktisk at det tilpasses googlehistorikken til de som kommer innom... Oooops... sorry, hvis jeg tar feil ;)
- skuggen.com - Det skyldes at det er etternavnet mitt og var i utgangspunket ment som en personlig blogg. Men så utviklet det seg og nå er det blitt en liten kuroisitet i seg selv, så det kommer jeg til å beholde, i alle fall en stund til.
- Off-Topic Forum - Hehe, det har jeg faktisk ikke tenkt på... er egentlig en link til ett annet forum som jeg satt opp mest for moro skyld, i ett svakt øyeblikk til jeg får satt opp mitt eget. Er fjernet nå, har kun vært der ett par dager. ;)

Takk for tilbakemeldinger, alltid greit med nye øyne. Har fått noe å jobbe med så lenge, tar gjerne i mot flere meninger :)

Shadowon

New Member
Takk dor tilbakemelding, Anders.

Jeg har bestemt meg for å endre navnet på nettstedet til Skuggen.com i stedet. Så får vi se hvordan det går :)

Topp