Ønsker tilbakemelding på nettbutikk

spikre

peterhamre.no
I toppen av siden står det: " Varer i handlevogn 0 - Handlevogn "
- Fjern handlevogn (pkt 2) og link heller bare "Varer i handlevogn 0". Få også inn en kolon.

Meta-title på forsiden bør forbedres

På forsiden:
- Selve tittelen på produktene linker ikke, bare bildet og "les mer". Minst tittelen må linke, men gjerne hele feltet som vedrører produktet.
- "Gratis frakt"-banneren bør vekk. Gratis frakt kan heller formidles på hver enkelt produktside. Eksempel: Givi Toppboks "Style" 47L - Kjøp mc-utstyr her!
- Link til YouTube er ingen vits så lenge du ikke har noe å vise der.
- Det første produktet som vises til meg er "Flyvende vekkerklokke". Er dette det du ønsker å selge, og det du tror konverteren best? Forsiden er gull - benytt den deretter! Legg ut de mest populære produktene, og legg ut det du helst vil selge (typisk med best margin).

Menyen:
- Hva er systemet? Hva sorterer du etter? Sorter enten etter lengde på kategorinavn, alfabetisk eller etter hva som er mest aktuelt. Forøvrig ville jeg fjernet Gavekort fra toppmenyen. Svært få får til å selge gavekort via nettet.
- Hva er "GoMax"? Vet brukerne dine hva dette er? Hvis ikke; gi kategorien et mer beskrivende navn.

Forøvrig synes jeg at siden har for mye informasjon. Jeg er i tvil om hvor jeg skal starte, og hvor jeg skal lete. Du må "lede brukeren frem". "Vise vei" osv.

Whistler

New Member
Takker så mye for en god vurdering! Kommer definitivt til å ta med meg noen av ideene dine og justere deretter.

Når det gjelder betalingsalternativer hadde jeg informasjon om dette, samt levering og retur på forsiden, men syntes det stjal for mye verdifull plass. Skal vurdere om det går ann å få inn dette på en ryddig måte.

Produktene på forsiden rullerer etter hva jeg ønsker å selge og prøver å vise litt bredde for å skape interesse blant flest mulig.

Når det gjelder Klarna delbetaling er dette alle eller ingen. Dessverre ser det litt dumt ut på rimeligere produkter, men jeg tror ikke det gjør noen skade. Skal se hva jeg kan gjøre med "kjøp" knappen!

Takk igjen :)

spikre

peterhamre.no
Når det gjelder betalingsalternativer hadde jeg informasjon om dette, samt levering og retur på forsiden, men syntes det stjal for mye verdifull plass. Skal vurdere om det går ann å få inn dette på en ryddig måte.
- Langt i fra alle ser forsiden. En lenke i footeren til en egen side er godt nok.

Når det gjelder Klarna delbetaling er dette alle eller ingen. Dessverre ser det litt dumt ut på rimeligere produkter, men jeg tror ikke det gjør noen skade. Skal se hva jeg kan gjøre med "kjøp" knappen!
- For noe tull. Du lage en spørring som gjør at alt som vedr Klarna kun vises om produktprisen er over x kr.

Topp