Ønsker ny tilbakemelding på min hosting side (oppdatert)

chrisern

Medlem
Hei.

Har nå rettet en del skrivefeil som er blitt tipset om. Hvordan ser det ut nå?

web: Spillhost.no

takker for svar ;)

Stoppet

Banned
Hele språket er for dårlig. Du må få noen som er gode på å skrive gode tekster. Da tenker jeg både innholdsmessig og grammatisk. Ikke for å virke nedlatende, men det ser ut som at det er en ungdomsskoleelev som har skrevet tekstene.

Betal noen for å skrive dette skikkelig, hvis ikke vil siden fremstå som litt amatørmessig.

For eksempel: "Mye kapasitet for en lav pris" er ikke bra formulert som en selgende tekst.

chrisern

Medlem
Hele språket er for dårlig. Du må få noen som er gode på å skrive gode tekster. Da tenker jeg både innholdsmessig og grammatisk. Ikke for å virke nedlatende, men det ser ut som at det er en ungdomsskoleelev som har skrevet tekstene.

Betal noen for å skrive dette skikkelig, hvis ikke vil siden fremstå som litt amatørmessig.

For eksempel: "Mye kapasitet for en lav pris" er ikke bra formulert som en selgende tekst.

Finnes det noen gode software for å rette alle skrive feil. kopierte alt av tekst inn i word. endret det som er feil. hva mer er egentlig feil. Får noen tips fra folk på forum, gjør det som blir sagt, så kommer neste å sier nei det er feil

Topp