Søkeresultater

  1. C

    Lavkode / "no-code" - noen synspunkter?

    Hei alle sammen! Av en eller annen grunn har jeg den siste tiden fått en del reklamer for såkalte "low-code" og "no-code" løsninger fra forskjellige leverandører. For de som ikke har hørt om det, disse plattformene skal visstnok gjøre det mulig å bygge applikasjoner og prototyper med minimal...
Topp