Hei alle sammen! Av en eller annen grunn har jeg den siste tiden fått en del reklamer for såkalte "low-code" og "no-code" løsninger fra forskjellige leverandører. For de som ikke har hørt om det, disse plattformene skal visstnok gjøre det mulig å bygge applikasjoner og prototyper med minimal...
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.