.ai domene

xdex

Medlem
Hvor har dere kjøpt .ai domener? Det billigste jeg har funnet som også inkluderer "whois protection" er namecheap for 2år. Noen som kjenner til andre selskaper som har .ai domener til en "billig" penge? De fleste ligger vel over 1000 lappen.

Bjørnar

Gründer
Jeg har kjøpt hos Namecheap, ryddig og greit. Men tusenlappen er vel strengt tatt for to år i slengen, er det ikke?

Domeneshop tilbyr det også nå, men de har vel tatt en eller annen politisk beslutning om å ikke tilby whois protection etter det jeg husker.

xdex

Medlem
Ja, jeg tror ikke man får kjøpt under 2år? Mulig jeg husker feil i farten, men så flere tilbud som gikk fra 2 til 4år. One.com var vel 2000kr for 2år, det syntes jeg var drøyt, og er den dyreste jeg har sett hittil.

Domenenavn under .ai må registreres for to år, men kan deretter fornyes for et år av gangen.

Prisen ser ut til å ligge på om lag 1000/år uavhengig av registrar. Jeg får en pris inn på US$89/år når jeg sjekker vår partner.

Henriette-RS

New Member
Jeg har kjøpt hos Namecheap, ryddig og greit. Men tusenlappen er vel strengt tatt for to år i slengen, er det ikke?

Domeneshop tilbyr det også nå, men de har vel tatt en eller annen politisk beslutning om å ikke tilby whois protection etter det jeg husker.
Har aldri tenkt på whois-protection på domenen mine - men er det strengt tatt nødvendig? Og i hvilke tilfeller kan det være praktisk å ha?

Topp