Feedback på beta side

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Skal såvisst ikke være noen party pooper, men hva er forskjellen mellom deres tjeneste og f.eks. Tings?

erikcodes

New Member
Skal såvisst ikke være noen party pooper, men hva er forskjellen mellom deres tjeneste og f.eks. Tings?
Vi tilbyr muligheten til å hente ut enkeltgjenstander fra kvitteringen, og da muligheten til å søke f.eks. «Komfyr» (kommer snart)

Ikke for å nevne full integrasjon mot Vipps, ingen brukernavn eller passord! Dumt om de skulle ha noe lekkasje….

Og alt lagret i EU! Bilder lagres i Frankfurt, AIen våres er i Azure, Sverige. Databasen i Azure, Norge.
Tings har alt i USA…. Lenge leve GDPR?
Vi har alt som ikke er lagring osv i Norge, på egene servere i sandefjord!

Vi har flere funksjoner som Tings ikke har som er rundt hjørnet, eller allerede gitt ut!

Vi er i beta, så alt er gratis! Og gratis for alle som blir beta testere før release!

Mobil app kommer også snart, estimert rundt første kvartal 2025

Edit; Glemte å nevne at vi lanserer snart egen bedrift versjon, for bedrifter!
Lanseres også i Sverige, Danmark og Finland også! Vi eier allerede alt av domener osv for dette!

xdex

Medlem
Kult å se folk prøve noe nytt! For min del kommer dette dessverre 10 år for sent. På iPhone (vet ikke med alle android modeller) kan man enkelt søke etter bilder man har tatt, noe som har reddet meg mange ganger når jeg har trengt bilag. Jeg tar alltid bilde av kvitteringer, og disse blir søkbare direkte på telefonen. Jeg testet nettopp ved å søke på "Coop" og fant 20-25 kvitteringer i albumet mitt.

Jeg har alltid vært fan av tankegangen "man trenger ikke en app for alt". Etter hvert som AI blir mer integrert i telefoner, ser vi at tjenester som dette blir en naturlig del av helhetlige løsninger. Jeg synes for øvrig søkefunksjonen for bilder på iPhone er fantastisk. Det er så deilig å bare søke etter en hendelse eller et sted og nesten alltid finne akkurat de bildene jeg ser etter.

Topp