Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva trenger jeg og pris? Anbudsportal #utvikling

NetFarmer

Member
Jeg vurderer å ta en site noen hakk opp. Jeg er ikke utvikler og vet ikke helt hva jeg trenger. Så om noen kloke sjeler her vet en løsning så er jeg veldig åpen for det.

Case:
Nettsiden i dag består av et skjema hvor en person fyller ut et skjema om interesse rundt et produkt. Deretter så sender jeg dette til en underleverandør. Som så må akseptere dette. Jeg må manuelt sende dette ut til en underleverandør og jeg kan derfor ikke ha mange underleverandører.

Det jeg ønsker er å ha muligheten for kunde til å fylle ut skjema og deretter genere en "tildekket" versjon som kan sendes til underleverandører. Med postnummer + beskrivelse av oppdraget som underleverandøren så kan legge inn et pristilbud på digitalt. Deretter så kan kunde logge seg inn å velge underleverandøren som de ønsker.

Ideen er at alle betaler for å få sjansen til å få oppdraget og at dette trackes.

Så mitt spørsmål, snakker vi om millioner i investeringer for å få til dette?
 
Det du beskriver er ganske basic, så nei det er nok ingen millioninvestering.
Vanskelig å si noe konkret om pris uten mer info. Det vil f.eks være rimeligere dersom all kommunikasjon skal foregå via mail - enn hvis det skal foregå via api'er. Dog bør begge deler være overkommelig.
 

nett.pro

Member
Domenet NyeAnbud.no selges med egenutviklet software for å kunne legge ut anbud.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=282530366

366_1318490270.jpg
 
Topp