Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettbutikk med Klokkereimer og klokketilbehør for salg, meget godt domene.

Casperr

New Member
Siden har eksistert siden 2017 og har vært drevet av meg i litt over to år. Det meste av salg kommer fra organisk trafikk og tidligere kunder. Klokke interessen i Norge har de siste årene gått kraftig oppover og her finnes det store muligheter for den rette driveren. Jeg har dessverre ikke tiden som skal til for å ta nettbutikken til det neste steget, men her er det gjort mye arbeid som gjør at det fint er mulig på ganske kort tid.


Har funnet gode leverandører og funnet ut hva som burde satses på for å drive så lønnsomt som mulig. Nettbutikken har vært lønnsom for meg hele tiden og det har videre blitt investert i driften. Nettbutikken ble for noen måneder siden gått igjennom av et reklamebyrå og optimalisert for å øke salg, men her er det fortsatt veldig mye som kan gjøres.


Det siste halve året har det blitt gjort veldig lite med nyhetsbrev, innhold og sosiale medier men salget har likevel holdt seg ganske stabilt. Så her er det store muligheter for å øke dette. Av annonsering har det vært testet litt med facebook ads men ikke noe mer enn det. På google annonserer jeg for ca 7-800 kr i måneden, men har ikke optimalisert dette heller. For viktige søkeord rangerer siden på ca 1,1-2,5 i følge google search console, siden nettsiden er godt etablert vil nytt innhold rangere ganske fort i google og det vil være mulig å kunne rangere godt på nye søkeord også.


Omsetning i 2020 på 210.500 kr inkl mva. Hittil i år (5 juni) er omsetningen på 129.000 inkl mva. Nettbutikken ble startet i 2017 og har hatt totalt 1500 ordre. Jeg har sendt ordre som brev med digitalt frimerke fra posten, men det vil nok lønne seg å gjøre en avtale med bring eller postnord for bedre priser pluss mulighet for sporing.


På nyhetsbrev er det 751 abonnementer, facebook 217 følgere, instagram 678 følgere. Her er det muligheter for å drive mye mer salg helt gratis, men ville også fokusert på gode annonser. Har også blitt kontaktet av store klokkegrupper for mulig samarbeid, så mulighetene er mange for å vokse nettbutikken.


Avansen på produktene er varierende, men den er god og ved å spesialisere vareutvalget er det mulig å øke den enda mer.


Varelager kommer i tillegg, og kjøpes for innkjøpspris.


Netbutikken drives med wordpress (flatsome theme) og woocommerce. Betalingsløsningene jeg tilbyr er vipps og paypal (nesten alle velger vipps), det vil nok lønne seg å tilby faktura også via feks dinero eller klarna.


I oppstartsfasen vil jeg være behjelpelig med å få driften opp å gå for deg, samtidig komme med innspill for hva som jeg tenker burde fokuseres på.


Ta kontakt for å få tilsendt domene og mer info
 
Topp