Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Bitcoin / eth / kryptovaluta

Bjørnar

Gründer
Hei,

Jeg har noen nettsider som rangerer OK i forskjellige markeder for bitcoin og ethereum. Jeg har litt adsense-inntekter på disse sidene, sidene er av "grei" kvalitet. Men jeg burde fått på plass noe annonsering for kjøp av digital valuta. Jeg har googlet litt, og synes det er en fryktelig jungel der ute. Jeg eier 0 bitcoin, eller kryptovaluta generelt, så dette har jeg lite greie på.

Er det noen som har noen anbefalinger på noen jeg kan se nærmere på?

PS. Jeg er ikke interessert i en diskusjon om digital valuta som sådan.
 

Dantello

New Member
Miraiex (affiliatelenke) har et svært populært affiliateprogram hvor nye medlemmer får BTC verdt 40 NOK i bonus for å registrere seg på børsen (+160 NOK for å fullføre bestemte milepæler).

Affiliate får 100 NOK i BTC + 5-20% i kommisjon for handelsavgifter på børsen (basert på antall vervinger).

Kryptobørsen er Norges største målt i volum, registrert hos Finanstilsynet og holder midler i cold storage (offline), så børsen burde være trygg å anbefale.

Mer info om børsen her: MiraiEx Anmeldelse
 
Sist redigert:

knippsen

Medlem
Hei Bjørnar.

Send meg gjerne en pm om du er interessert i å selge/bytte lenker til de aktuelle sidene. Jeg er på jakt etter lenker fra kryptosider.

Ellers kan jeg anbefale affiliateprogrammene til Binance og Coinbase. I tillegg til Miraiex som allerede er nevnt her.
 
Topp