Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemeldinger på pizzablogg

Novo

New Member
Vil først og fremst si at du har veldig mye bra innhold på siden! Er pizzaentusiast selv og synes det var høy kvalitet på det du har skrevet, kommer helt klart til å sjekke ut bloggen flere ganger.

Designmessig synes jeg det ser ut som nettsida til en pizzasjappe/restaurant, vet ikke om det er ønskelig eller ikke? Jeg synes teksten "Alt du trenger for å lage pizza som en italiener" er for stor og dominerende på forsiden. I tillegg er det ikke åpenbart at man kan scrolle nedover fordi innholdet under bildet ikke er synlig, så ville flytta det litt opp.

Ville også vurdert ny logo, synes den var uskarp og litt kjedelig.

Utenom litt småpirk på designet virker siden veldig lovende, og definitivt en nettside som fortjener mange besøkende :)
 

Pizzamani

Banned
Takk for svar @Novo
Ja, jeg er enig i at forsiden ikke er helt bra. Jeg må få gjort noe med den. Og så vil jeg prøve å lage noen egne sider der jeg setter sammen litt informasjon eller en slags form for læring/ kurs fra a-å for både nybegynnere og andre. Kanskje også skrive litt mer informasjon på sidene «pizzabunn», «pizzasaus» og «pizzaer» kanskje ha litt informasjon og så linker til viktige artikler og heller ha alle innleggene i kategorien under det igjen. Og så tenker jeg å ha en egen side for «nyttig». Det jar vært planen, men måtte få lagt ut litt informason først. Ordboken mangler også massssse som jeg må få lagt inn. Men det tar litt tid for det lages mue pizzaer og deiger for å få skrevet disse artiklene.

Har du tips til sider du har sett på nett som har en bedre utforming jeg kunne tatt utgangspunkt i!
 

Janne79

Banned
Du kunne kanskje brukt forsiden litt mer som en aktiv informasjonsside med linker til viktige/nyttige artikler og sider? Ikke så stort bilde i toppen og heller ha linker til nyttige ting i stedet for så stort fikus på de siste artiklene?

Jeg ser også at du har en facebookside. Du burde kanskje hatt en mulighet på nettsiden din til at besøkene kunne då mulighet til ånlike den? Tror du ville fått flere likes på facebooksiden samt oftere besøk tilbake på nettsiden din da.
 
Sist redigert:

Pizzamani

Banned
Det med kobling til facebooksiden har jeg tenkt på. Må bare få satt meg ned og gjort det. Men skulle gjerne hatt en kobling til Instagram kontoen til siden også. Noen som vet hvordan jeg ordner det?
 

Oscar

Member
Synes siden ser bra ut, utenom det småpirket @Novo kom med.

Bare lurer. Har ikke du en konto alt med navnet ditt på? Så det sto: «René xxxxxx xxx» nemlig. Er av typen til å henge meg opp i sånt (beklager)
 

Bjørnar

Gründer
Rene har mer enn en profil her, så det er nok ikke så rart du lurer på akkurat det.

Ellers: fin infoside, med mye OK innhold. Men forsiden er bittelitt kjedelig? Jeg blir ikke helt reven med av dette.
 
Topp