Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hva er minhost.no som det reklameres for på Webforumet?

asleo

Member
@Travellingman, I de aller fleste tilfeller kan vi gratis utføre flytting av nettsider for dem som ønsker det, bare ta kontakt i forkant slik at vi kan avtale nærmere.

Som et svar til trådstarter som var kritisk til designet på nettsidene våre og at det var et enkeltpersonforetak, ønsker jeg å gjøre oppmerksom på at vi både har redesignet nettsidene våre, samt gått over til å bli et AS.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
@Travellingman, I de aller fleste tilfeller kan vi gratis utføre flytting av nettsider for dem som ønsker det, bare ta kontakt i forkant slik at vi kan avtale nærmere.<snip>

Passe seg litt for det og..

Jeg skulle akkurat "bare" flytte en WP-side.. Fikk overført databasen og filene i en fei.
Men så var det revslider-plugin som ikke fungerer så fint under php7... 500...
 

asleo

Member
@Pong, er dette et nettsed du forsøkte å flytte til oss? Vi har mange kunder som benytter Revslider i WordPress, og meg bekjent skal nyeste versjon av kompatibel med PHP 7.1.x. Var det nyeste versjon av Revslider du hadde? Dersom nettstedet er hos oss, vil jeg gjerne forsøke å feilsøke dette for deg. Ta i så fall kontakt.
 

ronorio

Active Member
Slider Revolution har offisielt støttet PHP 7 i over 2 år nå. Har testet den på PHP 7.0, 7.1 og 7.2.

Når det er sagt hadde jeg en kunde for en tid tilbake som slet med Slider Revolution og PHP 7. Det ble løst ved å kontakte utvikler før jeg fikk sett på det, derfor vet jeg ikke hva som var løsningen.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Var bare et eksempel på noe så enkel som å flytte på en WP install (revslideren kom forresten sammen med themet, og det krevde litt feilsøking før jeg fant ut at det var dét som var problemet, og så for å finne ut hva som måtte endres).

Forresten var oppskriften å slå på WP_DEBUG true først slik at du får litt mer info enn bare en 500-feil (for de som kommer inn her via Google's revslider problematikken ifm flytting av en WordPress side til en annen server eller etter å ha oppgradert PHP-versjonen, og så kan man sikkert stappe inn noen flere ord her som HTTP 500 feil og ikke noe annet osv men det blir fort off-topic) ;-)

Men det er et veldig bra og generøst tilbud du har - gratis flytting.
 
Ønsker å hive meg på denne tråden.
Kom over minhost.no i min søken etter en host som har oppdatert programvare å tilby for oss som ikke benytter oss av "ferdigscripts"\rammeverk. Den listen var overraskende kort...

Som den eneste jeg kom over hadde minhost.no all informasjon vedr. programvare tilgjengelig på nettsiden noe som gjorde at jeg tok et søk etter erfaringer med de og bestemte meg for å gjøre et forsøk. Det var nå på fredag etter kl 18.

Jeg hadde flere spørsmål til de som ble sendt ganske raskt etter bestilling var gjennomført. Jeg hadde ikke forventet å få svar innen 30 minutter på en fredagskveld! Etter en times tid med eposter frem og tilbake hadde jeg fått svar på alt jeg lurte på +++ å ønsket Asle en god helg.
En time eller to etterpå tikket det inn ny, lang epost. Asle hadde kommet på noen gode tips\råd i forbindelse med noe jeg hadde nevnt i en av de tidligere epostene. Det var ikke noe jeg hadde bedt om eller forventet. Det var noe han selv valgte å bruke tid av sin fredag kveld på å fortelle meg for at migrasjonen skulle gå så knirkefritt som mulig.

Til og med i dag, søndag. Har jeg utvekslet eposter med MinHost.no, fått hjelp til alt jeg har lurt på + litt!

I løpet av de ca 15 årene jeg har hatt behov for slike tjenester har jeg aldri opplevd noe i nærheten av den servicen jeg har fått i helgen. Jeg vet i alle fall hvor mine og mine kunders applikasjoner og nettsider havner fremover! Anbefales på det sterkeste.
 

Letitbe

Medlem
Er det fortsatt bare gode tilbakemelding på minhost.no for de som har brukt det en stund? anbefaler dere de? :)
 

asleo

Member
Takk så mye til dere alle for hyggelige tilbakemeldinger! Jeg tror vi må sette en tidsbegrensning på 75% rabatt. I første omgang ønsker jeg å love å opprettholde rabatten til og med utgangen av februar 2020, og til den tid ta en ny vurdering på om vi skal sette den ned til 50% igjen.
 

HeisannHeisann

New Member
Så om jeg forstår det riktig betaler man omkring 900 kroner det første året for Wordpress drift pakken? (mindre med 75% rabatten...)
Og for den prisen kan man ha opptil 50 nettsider?

Hadde vært greit å flyttet nettsidene fra danske servere til norske.
 
Topp