Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Euroads - Konkursbegjæring

Martin R

Medlem
Hallo,

Noen som har fått med seg at det er levert inn konkursbegjæring for Euroads?
Har hørt rykter om at flere publishere har fått forsinket utbetaling..

Jeg sendte derfor en mail til Euroads, for å høre hvorfor det er forsinket utbetalinger.

Kommentar fra Euroads:

Hei Martin,

Det stemmer. Vi har hatt et likviditetsproblem nå i noen mnd., noe som har resultert i forsinket utbetaling til våre partnere. Hva dette skyldes er vanskelig å si da det er flere grunner til dette, blant annet oppkjøp, ulike beslutninger og satsninger de siste årene.

Vi har blitt informert om at det jobbes på en langsiktig løsning under hele perioden, men dessverre fikk vi informasjon forrige mandag om at vårt morselskap har sendt inn en varsel til myndighetene om anmodning til konkurs. Dette innebærer ikke at vi har gått konkurs enda, men at vi avventer svar.

Har du ytterligere spørsmål er du velkommen til å kontakte meg.

Beste hilsen,
Marit K. Bjerke


Hva tenker dere? Er dette slutten på Euroads/GRAVITY4 ?
 

Frode

Medlem
Epost:
Dear Publisher.

We are sorry to inform you that our mother company today was declared bankrupt.
The trustee will make an official announcement to all creditors.
We would like to take this opportunity to thank you for a great cooperation over the years and hope that we will meet again in the future.


With regards
EuroAds
 

Energy

Medlem
På regnskapstall.no står det: Likvidert 18.09.2017 (avviklet uten konkurs)

Så da er det vel ferdig diskutert.
 

appelsin

Medlem
Ser man på regnskapstallene frem til 2015, så hadde Euroads en egenkapital på rundt 8 MDKK og millionoverskudd. Etter at de amerikanske amatørene Gravity 4 overtok, har de tappet selskapet for alle pengene, og lar affiliatesene stå igjen med regningen. Selv har jeg jobbet med Euroads i 8 år, og dette er en skandale.
 
Topp