Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside hvor en kan kjøpe artikler osv.

Dre_C

Medlem
Finnes det noen norsk side tilsvarende fiverr.com? Jeg brukte mikrojobb.no for noen år siden, men den siden er ikke oppe lenger.

Er ute etter en side hvor en kan få kjøpt rimelige artikler, gjort småjobber innen bilderedigering, seo osv.


Har prøvd fiverr.com, men er ikke fornøyd med artikler som skulle vært skrevet på norsk.
 
Sist redigert:

KIA

Medlem
Bruker upwork.com for noen små ting. Det er litt bedre enn fiverr.com. Men du må alltid sjekke om en artikkelforfatter har noen erfaring i temaet som du ønsker.
 

Grunder82

Medlem
Artiklr.no har god kvalitet på innholdet. Jeg sluttet allikevel å bruke dem fordi de begynte å kopiere innhold mellom artiklene. Det vil si jeg bestilte gjerne 50 artikler. I noen av artiklene var en paragraf her og en paragraf der identisk mellom artiklene. Det gir selvsagt problemer i forhold til Google.
 

Stoppet

Banned
Jeg sluttet allikevel å bruke dem fordi de begynte å kopiere innhold mellom artiklene. Det vil si jeg bestilte gjerne 50 artikler. I noen av artiklene var en paragraf her og en paragraf der identisk mellom artiklene. Det gir selvsagt problemer i forhold til Google.

Dette er jo alarmerende. Når noen som skal opptre profesjonelt gjør noe slik så er det ikke bra i det hele tatt. Eller hva @Ludde ?
 

Ludde

Member
Vel, det skal selvfølgelig ikke skje og det kopieres ikke innhold heller. Det som nok har skjedd, er at skribenten har skrevet mange artikler og en paragraf har samme ordlyd eller har skrevet noe av det samme i forbifarten. Det er ikke noe som har skjedd med overlegg og ikke en systematisk metode vi benytter oss av. Dessuten, kan forklaringen være av en helt annen karakter. .

Nå er det sikkert noen falske minner ute og går. Jeg regner med denne kommentaren ble skrevet i forbifarten, uten å være gjennomtenkt. Grunder82 var en kunde jeg satte veldig stor pris på faktisk! Er ikke interessert i å starte en ordkrig om dette, men rett skal være rett...

Grunder82 skrev selv på epost - "Takk for det. Jeg ser i ettertid at det ikke er mye som er kopiert. De fleste av artiklene er unike, men det er godt å få en gjennomgang. " (satt i kontekst så tilbød jeg meg å sjekke samtlige artikler vi hadde skrevet for kunden - just in case - og resultatet etter undersøkelsen? Ingen utslag som indikerte systematisk duplisering av innhold).

Uansett, så har jeg siden denne episoden personlig copyscapet alle artikler vi sender videre. Det er også eneste gangen vi har blitt beskyldt for å kopiere mellom artikler. Forklaringen på det er veldig enkel - det gjør vi ikke. Vi kopierer ikke mellom artikler, har aldri gjort det og det kommer aldri til å skje! Det er mange andre ting vi kan bli bedre på, men å forlede kunder med overlegg er ikke noe vi bruker tid på.

Personlig driver jeg med SEO selv og copy/paste er bare latterlig, fordi jeg vet hvor skadelig det er for rangeringer. Og det vil bli oppdaget på et tidspunkt uansett hva.

Er glad kvaliteten var i orden da :)

10% i rabatt til alle nye ordre med referanse til denne posten! Vi skrur opp prisene en anelse i Januar så det lønner seg å legge inn bestilling nå! Vi skrur opp prisene på grunn av en svakere kronekurs, økte priser fra skribenter og en justering i forhold til markedet ellers. Bestilling kan sendes inn til post@artiklr.no eller eventuelt PM her.
 
Sist redigert:

Ludde

Member
Finnes det noen norsk side tilsvarende fiverr.com? Jeg brukte mikrojobb.no for noen år siden, men den siden er ikke oppe lenger.

Er ute etter en side hvor en kan få kjøpt rimelige artikler, gjort småjobber innen bilderedigering, seo osv.


Har prøvd fiverr.com, men er ikke fornøyd med artikler som skulle vært skrevet på norsk.

http://bza.no - referanse er alt innholdet på sida. Send gjerne en epost til post@bza.no
 
Topp