Ja, forsiden er kjedelig på Webforumet. Det syns jeg faktisk.
Når jeg her sitter med en oppløsning på hele 800x600 og kikker på forsiden, da får jeg disse 4 boksene med informasjon midt foran meg (store), og ikke engang det gjør at jeg blir noe intressert i hva som faktisk står der. Boksene blir ikke mer synlig om jeg endrer til en normal oppløsning, og derfor enda mindre attraktive.
Noe jeg selv tror kunne blitt bra måtte være redirecte til forumet og heller legge inn informasjon på fremsiden av forumet til utloggede brukere, som forteller litt om hva dette forumet er for noe, og hva brukeren som er utlogget kan forvente og finne her inne. Også sammen med en link til et registreringskjema.
Ellers så er det jo per i dag slik at "Webhotell," "Verktøy," og "Tjen Penger" ligger i navigasjonen der oppe i headeren. Disse 3 føler jeg at kunne passet bedre inn under et eget menyelement, som da gjerne kunne hatt en lignende type forside som WF har i dag. Da vet jeg tross alt hva jeg leter etter, noe som da gjør boksene med attraktive. Hva jeg leter etter, det vet jeg ikke når jeg kommer inn på fremsiden til WF...