Reservering av "tegn" fra "gjør-det-selv" artikkel-sett

Tonny Kluften

Administrator
Dan la ut et "gjør-det-selv" artikkel-sett her: https://www.webforumet.no/forum/gen...tis-gj-r-det-selv-artikkel-sett-gis-bort.html
Flere autoritetspersoner har fastslått at Google ser på slike tegn som duplicate content og i denne tråden kan WF-medlemmer velge hvert sitt tegn til odel og eie, førstemann til mølla osv.
Oppgi gjerne en grunn til at du valgte akkurat det tegnet.

(Vær så snill å ikke dele dette "gjør-det-selv" artikkel-settet på andre nettfora før dere evt. har tatt patent på tegnet dere har valgt dere.)

Her er de tilgjengelige tegnene:

abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøåABCDEFGHIJKLMNOPQRSTU VWXYZÆØÅ1234567890.:,;-_!"#%&/()=?`*~@|§€

Jeg velger meg T fordi jeg heter Tonny.

Tonny Kluften

Administrator
Hvis vi kan vente med å selge tegn inntil alle tegnene og eiere er registrert i Webforumet sitt sentralregister vil det være fint. Det blir bare kaos blandt arbeiderne i sentralregisteret hvis man skal redigere i arkivene der før alt er ferdig registrert.

NB! Det blir uansett aldri tillatt å selge domener under overskriften "Premium tegn" eller "Gulltegn" her på WF.

Ole Avranden

utvandret
Jeg hadde tenkt å være smartass og ta copyright-tegnet. Lykke til med å ta copyright på deres bokstav da liksom. Men jeg ser at Dan har vært forutseende, og ikke inkludert det i tegnsettet.

Så da velger jeg O. Ikke fordi jeg heter Ole, men fordi jeg liker formen. Den er så rund liksom.

Topp