Marita
ordleker
Jeg leter og leter, og det eneste jeg har funnet nå som er gratis (iallfall til nå?) er flickr. Jeg fant også siden dreamstime.com, men der fikk jeg bare lastet ned 5 bilder før de ville ha betalt. Jeg er nok skrekkelig gnien altså, men jeg syns 1 dollar pr. bilde blir litt vel mye for mitt budsjett. Særlig med tanke på om jeg ønsker 2-3 bilder hver dag, blir 90 dollar i måneden, og da blir jo bloggingen i begynnelsen et totalt tapsprosjekt. (Er jeg fryktelig naiv nå? )
Jeg skal etterhvert flytte bloggen min over på et norsk domene, og det skal være reklame på siden. Hvordan er det å bruke gratisbilder da? Jeg har forstått at jeg skal lete etter "creative commons", men kan alle bilder brukes på sider med reklame? Eller fins det en spesiell kode eller noe sånt på bildet om at det er greit?
Som dere skjønner er jeg temmelig grønn på dette Noen som evt. har tips om flere sider enn flickr?
Jeg skal etterhvert flytte bloggen min over på et norsk domene, og det skal være reklame på siden. Hvordan er det å bruke gratisbilder da? Jeg har forstått at jeg skal lete etter "creative commons", men kan alle bilder brukes på sider med reklame? Eller fins det en spesiell kode eller noe sånt på bildet om at det er greit?
Som dere skjønner er jeg temmelig grønn på dette Noen som evt. har tips om flere sider enn flickr?
Sist redigert: