Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kan noen ta en titt på siden min. Begynner å lure nå.

chrisern

Medlem
Hei.

Kan noen ta en ekstra titt på siden min spillhost.no

Kan ikke akkurat si at det renner kunder inn. Noe må være feil. Men hva. Vi har avsluttet webhotell hosting så det skal bort fra siden btw.

Takker for svar
 
Hei,
hva gjør du for at det skal "renne" inn med kunder da?
Å sette opp en nettside som dette og bare håpe at at kunder skal komme er nemlig ikke nok. Det er svært hard konkurranse innen det du driver med og du må aktivt jobbe med markedsføring (Reklame, seo, osv).

Du burde prøve å legge til lenger og mer selgende tekster på fremsiden, her er det veldig lite tekst.
 
Nå er du inne på det sentrale ved nettsider, hvor mange får du til å komme innom siden din, og hvor mange får du til å bli der – hvor mange som kommer tilbake.
Det er mye du kan gjøre, men jeg vet for lite om hva dere har gjort til å kunne si noe fornuftig.
Bruk Google Analytics, les om "bounce rate" og hva som påvirker den.
Kan sende meg en PM.
 

xdex

Medlem
På under 5 minutter finner jeg flere ting som gjør nettstedet veldig useriøst, og dette kan også være en god indikasjon på at noe må gjøres.

  • Engelsk tekst rundt forbi, f.eks. login, eller "login" boksen (når du trykker på lenken).
  • Ville brukt noen andre bilder, ikke bare firkanter rundt forbi, kanskje noe som matcher mer?
  • https://spillhost.no/minecraft.html (den røde fargen betyr sikkert "best tilbud" men for meg virker det utsolgt eller ikke tilgjengelig, da denne fargen ofte assosieres med dette)
  • Multicraft bør oversettes hvis mulig.
  • Trykker man på "registrere" får man plutselig andre valg, en annen meny etc, litt rart? hva med å holde samme stil? (til og med en annen footer?)

Fant endel andre ting også, men regner med at dersom man skal klare å drive noe sånt, klarer man å luke ut så enkle "feil" og mangler som dette.
 

chrisern

Medlem
Hei. Trykker man på registrere får man plutselig andre valg. Det er fordi det er WHMCS sitt eget. Nå er denne templaten kjøpt med whmcs integrert. Så hvorfor dem ikke har tenkt på det vet jeg ikke.

Multicraft får man ikke oversatt. ihvertfall ikke som vi har funnet ut.

På under 5 minutter finner jeg flere ting som gjør nettstedet veldig useriøst, og dette kan også være en god indikasjon på at noe må gjøres.

  • Engelsk tekst rundt forbi, f.eks. login, eller "login" boksen (når du trykker på lenken).
  • Ville brukt noen andre bilder, ikke bare firkanter rundt forbi, kanskje noe som matcher mer?
  • https://spillhost.no/minecraft.html (den røde fargen betyr sikkert "best tilbud" men for meg virker det utsolgt eller ikke tilgjengelig, da denne fargen ofte assosieres med dette)
  • Multicraft bør oversettes hvis mulig.
  • Trykker man på "registrere" får man plutselig andre valg, en annen meny etc, litt rart? hva med å holde samme stil? (til og med en annen footer?)

Fant endel andre ting også, men regner med at dersom man skal klare å drive noe sånt, klarer man å luke ut så enkle "feil" og mangler som dette.
 

chrisern

Medlem
Hei.

Vi har nå endret litt på siden som du nevnte. hva synes du nå? men det med firkanter, hva mener du?


På under 5 minutter finner jeg flere ting som gjør nettstedet veldig useriøst, og dette kan også være en god indikasjon på at noe må gjøres.

  • Engelsk tekst rundt forbi, f.eks. login, eller "login" boksen (når du trykker på lenken).
  • Ville brukt noen andre bilder, ikke bare firkanter rundt forbi, kanskje noe som matcher mer?
  • https://spillhost.no/minecraft.html (den røde fargen betyr sikkert "best tilbud" men for meg virker det utsolgt eller ikke tilgjengelig, da denne fargen ofte assosieres med dette)
  • Multicraft bør oversettes hvis mulig.
  • Trykker man på "registrere" får man plutselig andre valg, en annen meny etc, litt rart? hva med å holde samme stil? (til og med en annen footer?)

Fant endel andre ting også, men regner med at dersom man skal klare å drive noe sånt, klarer man å luke ut så enkle "feil" og mangler som dette.
 

xdex

Medlem
Hei.

Vi har nå endret litt på siden som du nevnte. hva synes du nå? men det med firkanter, hva mener du?

Når ett bilde ser ut som det er klippet ut fra ett Word dokument og limt inn, ser veldig rart ut. Eksempelvis i slideren øverst på siden.

Jeg finner fortsatt flere ting jeg reagerer på, men det er ikke min jobb å være rådgiver på alt, noe må du klare å se selv. Ett annet eksempel er bildebruken her: https://spillhost.no/muligheter.html Så alle servere kjører Windows, Linux? Ubuntu? Windows Server? dere velger å bruke ett bilde fra begge verdener, men opplyser ingenting om hvorfor dette er tilfelle, og hvorfor dere illustrerer begge deler. Finnes flere tilfeller som dette, er bare å sette seg ned å analysere hva som kan, og bør gjøres annerledes. Igjen, dette er bare min konstruktive mening, og ikke et hat eller hån mot deg ( mange tar det ille opp, derfor sier jeg det med en gang, så slipper jeg melding i innboksen :) )

Lykke til med siden fremover :)
 
Topp