Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nettside med innhold og inntjening selges: flatskjerm.org

Etter 15 år i "bransjen" er tiden kommet for å gjøre et karrièreskifte. Jeg ønsker derfor å selge alle mine nettsider. Alle sidene vil jeg selge enkeltvis på "auksjon" her inne på webforumet. Neste side ut er: flatskjerm.org

Startbudet starter på kr 1 000,- (selges som privatperson så det kommer ikke mva i tillegg)
Ingen minstepris.
Auksjonen slutter torsdag 1 juni.
Ønsker du å legge inn bud så er det bare å poste budet ditt her i tråden, eller sende til meg på pm.

Litt generell info:

Domenet har vært registrert og i mitt eie siden 2008. Det er derfor et godt innarbeidet domene. Det har også en del gode innlinker som gir litt "juice hos google.
Det har tidligere rangert som #1 i google på søkeord som f.eks "flatskjerm" Pr dags dato så ligger den innenfor topp #10 på dette søkeordet.
Med litt jobbingen så burde det ikke være noe problem å få tilbake nr #1 ratingen.
Det er i snitt pr dags dato ca 30 unike besøkene hver dag. All trafikk er organisk. Jeg har aldri brukt penger på markedsføring.
Jeg har brukt tradedoubler og google adsense for å få reklameinntekter. Pr dags dato er det kun adsense som er "oppe å går" og det gir anslagsvis et par hundre kroner i inntekter pr mnd. Siden den har ligget "brakk" i mange år er tradedoubler linkene døde og gir ikke lenger inntekter. Ved å oppdatere disse vil man uten videre arbeid få noen salg pr mnd som fort gir 1000 kr ekstra pr mnd i inntekter. Når jeg laget siden og jobbet en del med den så lå inntektene på ca 4 000 kr pr mnd, hovedsaklig gjennom salg fra tradeoubler.

Slik siden er bygget opp så er den basert på å gi besøkende nyttig informasjon diverse flatskjermer, Tver og Pc skjermer osv. En presentasjon av diverse tester og artikler om nyheter og anbefalte produkter innenfor de aktuelle kategoriene. Dette gir en god "opplevelse" for de besøkende som igjen gir bedre generering av inntekter i form av affiliate linker som er knyttet inn i artiklene. Det gir også bedre rating i google osv.

Jeg har ikke google analytics på siden. Besøkstallene er målt gjennom hosten one.com
Inntjeningspotensiale er definitivt tilstede for å kunne økes betraktelig for den rette personen som ønsker å legge ned arbeid i siden for å forbedre layout, innhold og optimalisere annonsene. Flatskjerm.org er et meget godt domene for de som ønsker å drive en side innenfor denne nisjen. Dette er absolutt en nisje som generer mye salg og som gir god konvertering basert på antall besøkende.

Hvis noen allerede er inne i denne nisjen så kan denne siden enkelt knyttes opp og bidra til mersalg.

Innhold, domene og hosting hos one.com (gjenværende tid av 1 års abb) medfølger.

Har du noen spørsmål så er det bare å poste her, eller sende meg en pm.

(Hvis kjøper er "rookie" i gamet så kan jeg tilby en liten "bonus" på kjøpet og gi litt veiledning i forhold til videre utvikling av siden, google adsense/adwords, tradedoubler, SEO og litt tips and tricks for å øke inntjeningspotenisale).
 
Sist redigert:

Travellingman

Nettgrunder
Ser ikke noe Adsense på denne siden?

Sidene dine minner meg litt om et annet medlem her inn som hadde en armada med reisesider, alle bygd på en gammeldags mal ;)
 
Topp