Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Priser på Finn.no

Chris M

Medlem
Vurderer bedriftsavtale på Finn.no, men fremstår litt dyrt. Noen som har erfaringer og er det noen som vet om det er noen fleksibilitet i prisene?

Partneravtalen koster 7500,- + mva i året for selve partnerløsningen/butikkløsningen der dere kan legge ut ubegrenset med varer/annonser. I tillegg trenger dere annonseklipp som blir liggende i resultatlisten på Torget for å skape interesse slik at folk går inn på hjemmesidenog/eller ”finnbutikken” deres.

Pakken på 100 annonser holder til at 2 annonser/varer kommer på toppen av resultatlisten på Finn hver uke gjennom hele året!

Pakken på 300 annonser holder til at 6 annonser/varer kommer på toppen av resultatlisten på Finn hver uke gjennom hele året osv…

Våre annonseklippakker er (alle priser eks. moms):

100 klipp : 4000
300 klipp: 10400
500 klipp: 15200
 

KIA

Medlem
Jeg har vurdert også Finn sin bedriftsavtale. Men jeg har lagt på is. Jeg har testet Finn slik at jeg la noen enkle annonser uten bedriftavtale, men jeg fikk ikke så mye av dem. Det var noen enkle meldinger/oppringinger flest fra folk som bor i nærheten. Du kan prøve å teste ut om Finn fungerer for deg. Du kan legge noen enkle annonser uten avtale.
 

Stoppet

Banned
Er det denne bedriftsavtalen som hetter Finn Shopping?
Der ser det ut til at Finn tar seg av alt, og at det de de som er selgeren.
Noen som har brukt dette i praksis? Eventuelt har en link til butikken sin på Finn?
 

Bjørnar

Gründer
Nei, det er ikke samme løsning – det er to forskjellige ting.

Bedriftsavtalen kan virke dyr, men for de to siste nettbutikkene med litt omsetning og volum (og bransje) - har det fungert veldig bra, og er et godt supplement til andre markedsføringskanaler.
 

Stoppet

Banned
Men er Finn Shopping en egen nettbutikk som Finn står bak, eller er det nettbutikker og andre som selger varer gjennom denne løsningen?

Om de driver en helt egen nettbutikk med egne varer konkurrerer de jo med dem de selger bedriftsavtaler til.
 

Nerden

Medlem
Det var jo ganske dyrt. Bruker å annonsere noen småting på finn bedrift uten avtale, og man kan få mange av dem for den prisen. På disse annonsene kan man også legge inn url i annonse teksten som er klikkbar på mobil versjonen..
 
Topp