Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Annonsere på Bing?

barentshavet

Active Member
Bing er en sjeldent brukt mulighet. Vi ser at leads ofte har bedre kvalitet, i tillegg er klikkprisene langt billigere enn på Google. Nå kan du til og med auto-synce med AdW som gjør denne jobben noe lettere, men det anbefales selvfølgelig å gjøre jobben manuelt.

Fordelt på 30 kontoer+ er CPC-prisen 1,20 med godt over 1 000 000 visninger og 60 000 klikk / mnd.
 

Qwerty

New Member
Vi kjørte en test på dette (ikke særlig vitenskapelig eller særlig seriøst) internt før vi gjorde et valg. Det vi kom frem til var at jo høyere snittalder er eller lavere "tech-savvyness" er så utklasser Bing Google. Ikke nødvenigvis overraskende.

Men ja, vi opplever bedre resultater mot disse gruppene på Bing enn Google. Billigere er det også.
 
Har god erfaring med annonser på Bing. Om du vil treffe en målgruppe som er eldre.
 
Hvorfor er det bra?
Hei
Jeg går ut i fra at det var meg spørsmålet var stilt til?

Nå er nok ikke Bing like store som Google, men å annonsere der fungerer helt fint. Andre her inne har nevnt noen mulige "fordeler" – men uansett så er det bra med større synlighet.

Husker jeg ikke helt feil så får du en "kupong" for å prøve ut systemet.
"Webmaster" panelet har noen funksjoner som synes minst like gode som Googles, og som er fine å benytte mot nettsidene.

Har du ikke prøvd, mener jeg det er verdt å ta en kikk.

Sånn i farten kommer jeg ikke på noe mer, men jeg synes det er litt bra med flere søkemotorer.
 

TestHelsen

New Member
Hei. Har akuratt startet å annonsere på Bing. Er det sånn å forstå at bing dekker både bing og yahoo søkemotorer.
Tenkte jeg skulle prøve ut dette i en måned. Håper på noe mindre konkurranse på Bing enn det jeg opplever på Google. Spent på å se hvordan dette utvikler seg.
 

TestHelsen

New Member
Sliter litt med keywords.
Har importert mine annonser fra google adwords. Det har gått 1 døgn nå, og nesten ingen klikke eller visninger. Klarer ikke finne mine "keywords" noe sted, og når jeg prøver å legge dem inn manuelt får jeg beskjed "keyword already exist"
 

TestHelsen

New Member
Nesten ingen eller ingen?

Fant ut av det. Hadde språket på "engelsk" og ikke på "norsk". Så nå er det litt mer fart der.
Men stor forskjell fra google adwords i trafikk.
Får ca 150 klikk fra google adwords i døgnet og 11 klikk fra bing. Men ser også at prisen er nesten halvparten på bing i forhold til google. Så absolutt lønnsomt.
 

barentshavet

Active Member
Fant ut av det. Hadde språket på "engelsk" og ikke på "norsk". Så nå er det litt mer fart der.
Men stor forskjell fra google adwords i trafikk.
Får ca 150 klikk fra google adwords i døgnet og 11 klikk fra bing. Men ser også at prisen er nesten halvparten på bing i forhold til google. Så absolutt lønnsomt.

Nettopp, det var derfor jeg spurte om du fikk inn noen klikk eller ingen. Dette er et kjent problem med Bing.
 
Topp