Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress-theme

barentshavet

Active Member

Gatelys

Member
Jeg misforstår kanskje spørsmålet ditt, men themet du linker til er jo et WordPress-theme. Er problemet at du syntes det er for dyrt, og du leter etter et rimeligere alternativ?
Hei, ja det stemmer. Det treng ikke å være så avansert. Ein meny + slideshow + og funksjonen "parallax"
 

SignHver

Medlem
Hvis du feks ønsker å bruke Genesis finnes det et par veldig bra parallax-tema som jeg bruker en del - de kan du endre som du ønsker, men sokkelen er der ihvertfall og enkle å jobbe med. Du må da først kjøpe Genesis - men verdt prisen spør du meg. Koster vel rundt kr 500,- + tema.

Ang hvordan man skroller seg inn til et sted på siden er litt hvordan temaet er oppbygd, men du linker til den widgeten eller det feltet som du ønsker skal komme fram - du gjør det i menyen - på samme måte som du linker til en side eller et innlegg, kategori osv...
 

T SL

Active Member
Du kan linke til hvor du vil på siden ved å skrive domene.com/#section og sette.

<div class="blablabla" id="section">blablateksttekstsktekstekstkebla</div>

Det er ikke parallax, men Smooth Scroll som gjør at du scroller nedover i stedet for å hoppe til seksjonen. Du kan finne en enkel smooth scroll kode her, som bruker jquery. http://jsfiddle.net/9SDLw/
 
Topp