Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger konkrete tilbakemeldinger på nettbutikk

Stoppet

Banned
Jeg trenger tilbakemelding på 3 konkrete punkter på nettbuikken Being Trendy. Det jeg ønsker kommentarer på er følgende:

  1. Hvordan fremstår produktene? Ser de ut til å være av grei kvallitet eller virker det som dårlig kinavare?
  2. Hvordan fremstår prisene på produktene? Fremstår de slik at de står i samsvar med varene på en grei måte? Altså at det er en grei kvallitet på varene? Eller sier prisene at kvalliteten er kinavare?
  3. Sier siden "Om oss" hvem vi er? Er den utformet riktig eller fremstår det som bare pjatt og svada??
Har noen tilbakemeldinger på andre ting så gi gjerne også beskjed om det.
 

Stoppet

Banned
Det var veldig mange produktstikkord som ikke passet til produktet jeg så på. Vet ikke om det er bad SEO eller ikke, men de burde vel være i samsvar med produktet du ser på... Men det er synsing fra min side. Vet ikke hvor mye det har å si.

Noen eksempler, please? :)
 
Som sagt, jeg oppfattet det som stikkord relatert til produktet, avledet av overskriften "produktstikkord"

Det kan godt være at du mener stikkord for andre produkter, men jeg oppfattet det som stikkord relatert til produktet jeg ser på.

På siden er det mange stikkord som ikke er relatert til produktet.
Og som sagt, jeg er ikke seo kyndig, og jeg vet ikke om det har noen betydning, så ta det som det er, bare synsing.
 

Vedlegg

  • Uten navn-1.jpg
    Uten navn-1.jpg
    431,7 KB · Sett: 14

Stoppet

Banned
.
 
Sist redigert:

Stoppet

Banned
Som sagt, jeg oppfattet det som stikkord relatert til produktet, avledet av overskriften "produktstikkord"

Det kan godt være at du mener stikkord for andre produkter, men jeg oppfattet det som stikkord relatert til produktet jeg ser på.

På siden er det mange stikkord som ikke er relatert til produktet.
Og som sagt, jeg er ikke seo kyndig, og jeg vet ikke om det har noen betydning, så ta det som det er, bare synsing.

Aha. Nå ser jeg hva du mener. Det er en stikkordsky som gjelder alle stikkord det går å sortere på. Det er stikkordene til høyre under "Kjøp" som er relatert til produktet.

Jeg har fjærnet det nå. Enig i at det kunne bli litt rotete og missvisende.
 
Sist redigert:

Mando23

Medlem
Jeg ville også fjerna toalettmappene og armbånd. Ikke særlig trendy i 2016.;)

Siden jeg omgås med målgruppa di hver dag, kan jeg jo si litt om hva ungdommer i dag ser etter:
  • Klokker (det har du jo allerede da)
  • Skjerf (Acne)
  • Et alternativ til Canada Goose
  • Trange jeans
  • PC-vesker (på noen universiteter blir man visstnok sett ned på av andre hvis man har sekk)
  • Beanies
  • Poloskjorter
  • Skjorter
  • Lange overdeler (eks)
  • Gule regnjakker er veldig trendy dette året
 

Stoppet

Banned
Kan si meg enig i at toalettveskene ikke er de mest trendy produktene.
Men armbånd er populært, og det er det jeg selger mest av.
 
Topp