Kjapp og trygg hosting for Wordpress

OneNote?

Stoppet

Banned
Bruker det både privat og i forbindelse med eget firma. Synes det er glimrende å bruke i forhold til ideer og som huskeliste. Jeg har delt inn i alle prosjekter og har undersider med forskjellige temaer og oppgaver. Jobber jeg med et prosjekt og kommer over noe jeg trenger til et annet, så bare kopierer jeg og limer inn i prosjektet jeg trenger det til, så ligger det der til jeg trenger det.

Privat så har jeg bygget opp hele min oppskriftsbase ved hjelp av OneNote. Og kommer jeg over oppskrifter jeg liker, så bare kopierer jeg det inn i passende mappe. Da har jeg tilgang senere på både PC, telefon og nettbrett.
 
Super tilbakemelding :)

Jeg får sette meg ned og lære meg litt tror jeg. Ble anbefalt å kikke nærmere på det, og da den visstnok er tilgjengelig på flere plattformer (bruker HTML5 i webgrensesnitt) passer den perfekt til mitt "nomadiske" forhold til operativsystemer (les: skifter ofte).

Mvh Dan
 

kaieivindm

Member
Er mitt super verktøy på jobb. Jeg har Windows Phone også, og kan synce One Noten mellom alle enheter på en enkel og lett måte. Helt genial, både til notater, integrere PDF filer/Power Point osv.

Samt en kan dele med andre kollegaer på en enkel og smidig måte som gjør at alle kan bruke samme One Note fil til å oppdatere hver andre på.
 
Jeg har også skiftet til Windows telefon, og du verden så smidig det er i forhold til synkronisering med både Outlook 2016 og outlook.com. Har så vidt kikket på OneNote, og tror også det blir et supert verktøy bare jeg venner meg til å bruke det ... :)
 

kaieivindm

Member
Dessverre ser det ut som vi er en utdøende rase. Jeg fikk Lumia 950 gjennom jobb med viten og vilje for å teste ut. Som arbeidsverktøy er den veldig god. Har også enheten som gjør jeg kan koble den til skjermer i møterom, og koble til mus og tastatur.

Så noen av mine jobbreiser er nå bare mobil, resten har de stort sett på lokasjon. Slutt på å drasse med laptopen slik sett.

Problemet er at dagens ungdom ikke klarer å forholde seg til telefonen som bare verktøy, og svinner hen om den ikke har snapchat, og andre sosiale apper/spill som de gjør seg avhengig av.

Anbefaler deg å Laste ned Office Lens. Hvis du/dere skriver på post-IT's på jobb, kan du ta bilde av de, også lage PDF ut av en samling og sende på mail eller legge til i One Note på direkten! Er helt magisk :)
 
Ja, og det er kanskje ikke så rart, for da jeg kjøpte min Winfon, jobbet selgeren hos Elgiganten (Elkjøp) iherdig for å få meg til å velge noe annet. Han sa faktisk rett ut at jeg kom til å bli skuffet, og frarådet på det sterkeste å kjøpe en sånn (Lumia 650). Så langt er eneste "skuffelsen" at jeg ikke kan få en 112 app jeg brukte før (motta meldinger fra brannvesenet), men ellers har jeg ikke møtt noen problemer. Dessuten kan jeg slette stort sett alt av apper jeg ikke bruker - det kan man ikke på android eller iphone :D

Jeg bruker også telefonen som et verktøy + jeg fotograferer en del som synkes mot både onedrive og dropbox. Har ikke blitt helt fortrolig med onedrive riktig ennå, men prøver å venne meg til den. Kjører Office 365, og da følger det jo med 1TB lagringsplass ...
 
Topp