Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Kjekk regnskapsguide

Stoppet

Banned
Det er mye spørsmål rundt regnskap og økonomi her på forumet. Jeg kom over en side som sikkert mange kan ha nytte av. Siden er Regnskapsguiden.com
 

Steve Cash

Medlem
Det var faktisk ideen da jeg registrerte meg her for noen år siden, det var derfor jeg ville lære mer om web, senere har jeg måttet innse at (foreløpig) strekker ikke tiden til. Jeg kom så langt som til å lage en testside med prøvebilder og overskrifter pluss noen artikler det står lorem ipsum i, den ligger fortsatt på nettet. Jeg jobbet mye med layouten i Wordpress, og syns den ikke ble så verst, men dette var like før alle begynte å lage responsive sider med store flater, i dag ser den utrolig foreldet ut.

Lærdom: Neste gang skal jeg lage nok stoff til å få sida på lufta først, deretter finner jeg et wordpress-theme som passer til innholdet, gjør det litt mer personlig, og lanserer.
 

Steve Cash

Medlem
Det er en krevende oppgave, men fullt mulig. Dog ikke så omfattende som skatt.no, det er Skattebetalerforeningen, som har advokater og andre fagfolk som jobber på heltid.
 
Topp