Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Logos

T SL

Active Member
Jeg har en del kontakter her i Barcelona. Spørs hvilke prisklasser du tenker på.
 

HelgeSverre

Member
Hvis budsjettet er lavt så kan eg faktisk anbefale å teste SmashingLogo.com fikk laget/generert meg ein snansen logo eg var godt fornøyd med på under 10 mins, når man kjøper logoen får man med logoen i svart/hvit/farge i 3 formater: Firkanetet med padding, vanlig logo dimensjon (som nedenfor), samt vector format (i form av PDF)

Resultat:


Annet enn det har eg brukt 99Designs sin logo konkuranse greie hvor eg spyttet inn 2500kr og fikk logoen eg bruker til meg selv per i dag.
Fordelen med dette er at eg fikk beskrive og gi feedback på hva eg ville ha, imens smashinglogo er click'n'pray.

Resultat:
logo.png
 

T SL

Active Member
Mye man kan gjøre selv "gratis" for halvparten av resultate, men det er ofte greit å la profesjonelle ta hånd om det. Bare se på folk som har pusset sparkel på vegger selv etc. det blir sjelden like bra som dersom fagfolk gjør det.
 

Liandrian

Medlem
Fy pokker å søppel man får sendt sin vei fra Fiverr også. Veldig sjeldent et lyspunkt...
Jeg har mer tro på 99Designs.
Har satt opp en greie til begge plattformene, så får vi se hvem som er vinneren.
 
Topp