Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Green Friday

UN 1950

Member
Jepp, enda en aktivitet som virkelig har blomstret i år her til lands.

Noen som deltar?
Erfaringer?
 

xdex

Medlem
Blomstret? Det er vel ene og alene en CDON-kampanje som noen få andre har deltatt på..? Tviler litt på at mange har erfaring med dette egentlig.

Noen få? jeg vet ikke hva du definerer som noen få, men det var absolutt ikke det inntrykket jeg fikk.

For å nevne noen større aktører,

CDON, Kost1, Nelly, Ellos, Zalando, Tights, Stormberg, Kondomeriet, Inkmann, Boozt, milrab, get inspired, dustin og en hel haug av andre små/mellomstore butikker. Jeg så i hvert fall drøssevis av green friday reklamer på facebook/google ved å gå inkognito. Selv har jeg også lagt opp flere adwords kampanjer rettet mot dette. Selv om det ikke er like populært som black friday, er det absolutt en måte og bli kvitt varer på.
 

UN 1950

Member
Samme erfaring som xdex, meldinger tikket inn både torsdag og fredag med Green Friday-tilbud både i fysiske butikker og nettbutikker. Som Black Friday vil det nok ikke ta lang tid før dette blir en stor greie her til lands også.

Jeg selv har ikke hørt om det før i år, ble derfor tatt litt på senga da veldig mange store og små deltok.
 
Topp