Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikler og konkurranser med link til din nettbutikk/side

Stoppet

Banned
Her har du muligheten til å skrive et innlegg samt å lage en konkurranse der man for eksempel må svare riktig på X antall spørsmål av Y antall totalt. Dette kan for eksempel åpne en link til et godt tilbud, kupongkode eller annet i din nettbutikk eller lignende.

Dette er siden det dreier seg om.
 

Stoppet

Banned
Mail er best. Har sendt PM.
 

Stoppet

Banned
Til informasjon, så kan en bra konkurranse gjøre det ganske bra. Denne for eksempel tok helt av etter en fremming på facebook i går kveld (søndag). Den ble rettet mot menn over 18 år. Jeg endte opp med å betale 0,78 kroner pr. lenkeklikk og det fortsatte også ut over fremmingsperioden, også i dag. Gode konkurranser som jeg tror kan slå an kan det god tenkes at jeg kjører en liten kampanje på :)
 

Jens1986

Medlem
Til informasjon, så kan en bra konkurranse gjøre det ganske bra. Denne for eksempel tok helt av etter en fremming på facebook i går kveld (søndag). Den ble rettet mot menn over 18 år. Jeg endte opp med å betale 0,78 kroner pr. lenkeklikk og det fortsatte også ut over fremmingsperioden, også i dag. Gode konkurranser som jeg tror kan slå an kan det god tenkes at jeg kjører en liten kampanje på :)
Så... du tjener mer enn 0,78 kr per besøkende? Eller er det bare for moro?
 

Stoppet

Banned
Så... du tjener mer enn 0,78 kr per besøkende? Eller er det bare for moro?

Før jeg kan tjene penger på en side må den gjøres kjent slik at jeg i fremtiden får jevnt tilsig av besøkende i fremtiden. Derfor investerer jeg mye av det jeg tjener på sider som allerede er "oppe og gå" til å dra i gang nye prosjekt.

Er det moro? Nei!
Svir det i pungen? Ja!
Er det en investering? Ja!
Har jeg igjen for det på sikt? Ja?
Hvordan vet jeg det? Erfaring! :):)
 

UN 1950

Member
Så gøy, dette vil jeg gjerne være med på litt senere denne måneden.

Ser forresten en liten skriveleif under "Delta i en konkurranse" - skal sikkert stå andre og ikke endre :)
 
Topp