Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Vurderer å selge to viralnettsteder

Hei.

Side nr 1:

Har siden februar 2014 drevet en av Norges største viralsider. Vi har over 26.000 følgere på Facebook og en e-postliste bestående av over 800 abonnenter.

Vi var en av de aller første viralnettstedene, og har være på toppen av Blogglisten flere ganger. Har hatt en månedlig inntekt på rundt 30-35.000 kroner, først og fremst fra Adsense, men også med Widespace og BeOn. Førstnevnte har gitt klart best resultat. I de siste månedene har inntekten ligget på 8-10.000, primært fordi vi har arbeidet lite med siden.

Synes, selvfølgelig subjektivt, at vi har et av de beste navnene i kategorien viralnettsider i Norge. Send PM for mer informasjon eller bud. Baserer oss nesten utelukkende på Facebook-trafikk, men har altså en e-postliste som stadig vokser seg større.

Følgerne på Facebook har kommet både organisk og ved hjelp av målrettet annonsering. 80 % av følgerne er kvinner mellom 20-50 år, og de fleste er interessert i dyr. Men alle slags mulige saker kan slå an bare de gjøres riktig.

Vurderer å selge på grunn at vi har andre prosjekter vi ønsker å fokusere mer på.

Bud under 100.000 er uaktuelt og vurderes ikke.


Side nr. 2:

Også en viralside. Denne handler utelukkende om positive og glade nyheter. Dette er noe navnet på siden også gjenspeiler. Siden har 3231 følgere på Facebook. Designet er bygd på samme grunnmur som P3.no og har et stort potensial. Ikke noe inntekt her foreløpig, men det er først og fremst fordi vi har prioritert den andre viralsiden. Det er dog muligheter for å tjene penger allerede fra dag én i og med at det lett kommer trafikk fra Facebook. Send PM for mer informasjon eller bud.
 
Sist redigert:
Var jeg i dine sko ville jeg vurdert en annen løsning:

Få tak i en person som kan "drifte" nettstedet mot en betaling. La oss si 5,000/mnd som en fin sideinntekt. Dere slipper arbeidet og har likevel en inntekt på sidene tilsvarende 25-30,000 pr mnd.

Men det kan jo være at det er for mye arbeid for en person. Dette var bare en ide fra min side da jeg aldri ville solgt et nettsted for kun 2 månedsinntekter :)
 

Stoppet

Banned
Det er bare å google navnet hans så funner dere kjapt hvilke to sider det gjelder ;)
 
Takk for hyggelige ord, Tonny! Har ingen problemer med å oppgi URL til noen her :)

Sidene det gjelder er Delbart.no og Gladheter.no.

Vi selger for h.b.o 70.000. Prisen kan kanskje virke stiv, men ta i betraktning at med moderat/normal arbeidsinnsats kan man inntjene det beløpet, i beste fall, på bare et par måneder. Og med moderat/normal arbeidsinnsats tenker jeg ikke vanlig arbeidsdag, men men rundt 2-3 timer hver dag.

Det har vært gøy å utforske viralverden, men nå har jeg begynt i ny jobb en annen plass, så jeg velger å kvitte meg med nettstedet så fort som mulig.
 
På grunn av at forrige bud ble trukket tilbake er siden fortsatt til salgs. Hvis vi ikke får noen bud innen slutten av denne uka, beholder vi siden selv inntil videre.
 
Topp