Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pass dere for useriøse kinesiske leverandører!

Har du blitt lurt av svindlere i forbindelse med drift av nettbutikk?

  • Ja

    Stemmer: 4 22,2%
  • Nei

    Stemmer: 14 77,8%

  • Totalt antall stemmer
    18

DagArne

Medlem
Alibaba opererer med noe de kaller trade assurance istedenfor escrow iflg noen leverandører jeg kontaktet. Her står det i vilkårene:"5.4.7 The total amount of that underlying Purchase Contract is not less than USD1,000"
Skal jeg anta "ugler i mosen" hvis leverandør sier de bruker trade assurance istedenfor escrow når de vet jeg kjøper for under 1000 USD?
 

Beergear.no

Medlem
Har også handlet i årevis fra Asia, og har aldri pr dags dato blitt lurt. Det har skjedd at varene ikke har helt stått til forventningene, men det må man nesten regne med. Det jeg har lært etter disse årene er at jeg kjøper kvalitet, og ikke billig "skrot" Er noe for godt til å være sant, ja da er det som regel det :) Betaler kun med PainPal / Visa.
 

Beergear.no

Medlem
Alibaba:

Huk av på "Gold supplier" og "Assessed supplier".

Bruker ikke leverandøren paypal? Garantert utestengt av en grunn. Ikke bestill her. ( svindel )
Leverandør sender ikke sample og du må bestille stort parti med en gang? Svindel.

Følg disse reglene så går det nok bra.

Avhenger vel litt av prisen på varen. Handler stort sett varer til over 100$ pr stk. Vanskelig å få "free sample" men har ikke blitt lurt allikevel.
 

KIA

Medlem
Anbefale sterkest å bruke Escow. Du kan åpne a dispute før selgere får pengene. Hos Paypal treker de pengene med engang etter du har sendt til dem. Usikker om det er lett å få pengene tilbake hos PayPal.
 
Topp