Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Sider med oversikt over konkurranser i Norge

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Selvsagt. Spørsmålet er kanskje mer om seriøse nettbutikker med konkurranser vil assosieres med en samling av slike lenker.
 

perksp

Member
Vet ikke om responsen på siden vår kommer fra at vi fremmet innlegget på facebook, eller alle disse sidene med konkurranser. Ser ut som om vi får både ekte profiler og falske profiler som kun melder seg på konkurranser. Men det skaper da en viss rekkevidde uansett, med noen nye likes :)
 

perksp

Member
Hei,
Ingen fare det, vi er jo her for å dele erfaringer :)
Etter hva jeg så var det uten tvil best respons fra Facebook, nå var jo også dette en konkurranse på Facebook ;). Men mest trafikk fikk jeg nok fra vår gode gjerrigknark @rune69 . Så skal du kjøre konkurranse, anbefaler jeg å snakke med han. Nå er det en liten stund siden, så har ikke tatt vare på noen konkrete tall. Men så blir det jo liggende igjen en liten link som vi absolutt har behov for :D
 

kaieivindm

Member
Hei,
Ingen fare det, vi er jo her for å dele erfaringer :)
Etter hva jeg så var det uten tvil best respons fra Facebook, nå var jo også dette en konkurranse på Facebook ;). Men mest trafikk fikk jeg nok fra vår gode gjerrigknark @rune69 . Så skal du kjøre konkurranse, anbefaler jeg å snakke med han. Nå er det en liten stund siden, så har ikke tatt vare på noen konkrete tall. Men så blir det jo liggende igjen en liten link som vi absolutt har behov for :D

Takk for svar :)

Kanskje jeg skal ta en sjekk der neste gang jeg tenker på en konkurranse.
Mine er nokså spesifikt for forumet, ofte spill og slikt fra steam, gog eller andre plasser som loddes ut.

Vet ikke hvordan @rune69 stiller seg til slikt?
 

perksp

Member
De fleste er vel fornøyde med å kunne gi sine besøkende innhold av verdi. Så tipper at Gjerrigknarken vil se postitivt på å fremme en konkurranse med spill som gevinst også :)
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
En ting er å pushe en hvilken som helst konkurranse med en premie jeg synes er okay - med en link via nettsiden min som kan gi boost over lengre tid. Noe helt annet (og høyere trafikktall) får man ved å pushe en konkurranse via f.eks. FB-siden min - og der skal det nok være andre premier enn et spill (må passe til målgruppen). I utgangspunktet tar jeg en totalt subjektivt vurdering på hva jeg synes er digg - andre konkurransesider tar kanskje med rubbel og bit? Jeg misliker f.eks. lik og del-konkurranser og slikt :)
 

kaieivindm

Member
En ting er å pushe en hvilken som helst konkurranse med en premie jeg synes er okay - med en link via nettsiden min som kan gi boost over lengre tid. Noe helt annet (og høyere trafikktall) får man ved å pushe en konkurranse via f.eks. FB-siden min - og der skal det nok være andre premier enn et spill (må passe til målgruppen). I utgangspunktet tar jeg en totalt subjektivt vurdering på hva jeg synes er digg - andre konkurransesider tar kanskje med rubbel og bit? Jeg misliker f.eks. lik og del-konkurranser og slikt :)

Takk for svar.

Men hva med f.eks konkurranse på websiden, men man deler bare linken via Facebook for eksponering? Er det også noe som kunne vært registrert på gjerrigknark?

Jeg kjører aldri rene facebook konkurranser, det blir i så fall giveaways som koder osv til spill og beta testing.
 
Topp