Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Hvordan bytter dere linker som "seriøse" nettsider?

BlitZz

Member
Noe jeg aldri har fått meg til å forstå er hvordan dere med "seriøse" nettsider gjør link bytting?
La oss si at du driver en bedrift som selger klær, du må jo opptre litt seriøst på nettsidene? du kan jo ikke bare ligge inn fult av random linker?

Har dere en separat side dere ligger inn backlinks? Blogger dere det? Hva gjør dere? :)

Takk!
 

Stoppet

Banned
Den beste måten å bygge linker på er nok å skaffe seg relevante linker fra sider innenfor samme kategori som sidene du har. Hrlst uten å måtte linke tilbake. Det er et omfattende og tidkrevende arbeid, men linkene vil ha større verdi sett med Googles øyne.

Det er viktig å være aktiv på sosiale medier som Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Pinterest, Youtube og lignende. Da blir andre gjort kjent med siden din og sjansen for å få linker øker.

Ikke minst er det også viktig å være aktiv i forum med samme tema som sidene dine.

Hvorfor ikke lage en knakende god pressemelding å sende ut? Agurktiden på sommeren er nok en tid som kan øke sjansene for at den blir sett og omtalt.

"Ekte" linker er absolutt det beste.
 

T SL

Active Member
Pressemelding, kjøp av "editorial links" eller rett og slett ta kontakt med sidene du ønsker en lenke på. Si at du er i samme bransje, og hør om du kan tilby dem innhold mot en link. Mange sider lager også egne bloggnettverk på domener med en autoritær lenkeprofil -- dette er selvfølgelig litt mer "grått", men gir gode resultater.
 
Jeg synes det er forbasket vanskelig å få bytte lenker innenfor mitt felt (vitser og humor) Det virker som om de er redd konkurransen? Etter hva jeg har forstått, er det bare av det gode med tanke på seo å lenke til andre sider som driver med det samme? Det være seg vitser eller skinnvesker.

Jeg lenker i alle fall til de som er innenfor mitt felt, om de lenker tilbake eller ikke.
 
Topp