Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Epost utsending til bedrifter og lister

Pekabo

Medlem
Hei,

Vi driver og vurderer og teste å sende ut eposter til firmaer for å informere om tjenesten vår. Det sitter litt langt inne, vet at det er lovlig å sende til firma, men vi ønsker på ingen måte å fremstå spammy. Så i første omgang blir det en liten test til relevante bedrifter i Osloregionen for å se hva responsen blir.

Lurer rett og slett på hvor jeg skal få tak i en oppdatert liste med aktuelle epostadresser. Trodde det lå i brønnøysundregisteret men finner det ikke der.
 

Pekabo

Medlem
Takk for svar, leste litt nøyere i markedsføringsloven og tror vi står over. Forstod det slik at jeg ikke kan sende til nils@firma.no, det må være post@firma.no adresser eller andre generelle for å kunne drive epost markedsføring også mot firma. (Ikke fysiske personer)

Eventuelt om det er noen som har gjort jobben allerede og fjernet de fysiske personene fra et slikt uttrekk kan jeg være interessert i å betale noen kroner for det, send i så fall PM. (Må være i stand til å filtrere på geografi)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Å fjerne fysiske personer er ingen sak: sorter i Excel, ta bort alt som ikke ser ut som info, post, faktura, osv.

Filtrering på geografi er en helt annen sak. Det avhenger vel av hva slags data du får fra din leverandør: kun epost eller epost, orgnr og adresse info? Får du kun epost har du kun domenet å gå ut fra, og trenger du oppslag mot norid/brreg m.m. som sikkert ikke er tillatt.

Brreg sitter på sånt så de kan sikkert skaffe litt mer spesielle lister.
 

Kent

New Member
Jeg er ikke på noen måte nøytral ettersom jeg representerer produktet join.no. Det viktigste med markedsføring på epost er 1) ha lovlige eposter som dere er inne på i denne tråden, og 2) mulighet for å segmentere på geografi, bransje, størrelse og aktivitetsnivå på foretakene man henvender seg mot.

Hensikten men epostutsendelsen er å skape interesse for et produkt eller tjeneste. Gi mottaker av eposten noe verdifullt, som har en faktisk verdi og som løser et faktisk problem (jeg skriver faktisk problem, fordi mange glemmer å fokusere på en løsning for kunden).

Vår løsning kan hjelpe deg med å:
- spare tid med å bruke vårt enkle søk inne i join.no
- kun å få ut lovlige eposter med noen få klikk
- få gratis tips hvordan du kan gjøre epostmarkedsføring og lage gode segmenter m.m.

Sjekk forsiden www.join.no - og litt ned på siden er de vanligste utfordringene. Se også i vår blogg for enda flere artikler.

Lykke til med salget.
 
Topp