Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Artikkelkataloger

besteoddstips

New Member
Vi har en del artikler vi ønsker å publisere på ulike nettsider og kataloger.
Er det noen flere kataloger dette er mulig på enn f.eks lokalstarten.no?

Vi skriver også gjerne andre type artikler hvis du har nettsider du ønsker de på.
Vi legger inn maks 1-2 linker.
 

Stoppet

Banned
Nå vil jeg nødig være negativ og fordømmende. Men er ikke dette bare en ren lenkeside der man prøver å få slippe å skrive artikler selv mot lenker? Og så tenker man at alle innlegg er gode innlegg og så tjener man masse penger på Adsense? Men for å få trafikk skal du vel også ha mange velskrevne og unike innlegg?

Ønsker ikke å ødelegge tråden, men det virker jo litt enkelt? Jeg er ikke veldig god på SEO, men dette kan vel fort straffe både nettsiden og dem det linkes til?

Er det jeg skriver upassende for tråden, så satser jeg på @Tonny Kluften sletter innlegget :)
 

Boo

Medlem
@Nettverten Nå dømmer du alle artikkelkataloger på samme måte jeg gjør med bloggere; 14 - 18 åringer med dagens outfit, for å bli rik og kunne fikse på kroppen og bli superkjendis...

Det blir opp til deg og vurdere om katalogen holder godt nok nivå til å fortjene linken din.
Nå er jeg mer flaksen på SEO enn god, men jeg har til gode for å bli "straffet" med link til mine sider fra blogg/katalog o.l. av alle nivåer (norske sider).
 

Stoppet

Banned
@artikkel.katalog det kommer litt an på hva du skal spise, men en god Barolo er ikke å forakte. Skal du ikke ha vinen til mat, så kan jeg anbefale bobler :) slik som Hester Browne sier: "Always keep a bottle of Champagne in the fridge for special occasions. Sometimes the special occasion is that you´ve got a bottle of champagne in the fridge."

Ha en fortreffelig helg!
 
Topp