Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Tilbakemelding på infoportal

Ville du ønsket å prøve Jiu Jitsu etter å ha besøkt nettstedet?

  • Ja

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nei

    Stemmer: 1 100,0%
  • Ja, hvis nettsiden var bedre

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    1
  • Avstemningen er stengt .

erlsae

Medlem
Kan ikke fjerne cookiebaren. Nettsiden er ikke oversiktlig. Mye tekst på fremsiden.
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2015-03-02 kl. 01.48.36.png
    Skjermbilde 2015-03-02 kl. 01.48.36.png
    39,8 KB · Sett: 6
Jeg har gjort noen endringer siden sist. Tar gjærne imot flere tilbakemeldinger.
Husk gjerne på målet med infoportalen: å få flere treningspartnere, spre moderne jiu jitsu i Norge og at dette er en gratistjeneste, ingen annonser, ingen betaling, ingen kunder i tradisjonell forstand:)
 

Msites Ltd

Livsnyter
"OM"-siden var alt for omfattende......jeg gadd rett og slett ikke lese hva som stod der.... Det bør være en kort oppsummerende side om hva siden er.

I din siste post her har du helt feil fokus. Eller skal jeg si motstridende fokus. Du vil ha flere treningspartnere, men du sier du ikke har "kunder"!?!

Den potensielle treningspartneren er din kunde. Du skal selge inn sporten til denne personen. Hvis du ikke tenker på den som en kunde som skal kjøpe ditt produkt/tjeneste så er du på feil spor. Du ønsker å oppnå at denne personen skal ta kontakt med en klubb. Det må være ditt mål.

Tenk "call-to-action" når leseren er inne på siden. Hvor kan jeg trykke for å få mer info om en klubb i nærheten av meg? Kan jeg melde meg på et nyhetsbrev for å følge litt med før jeg bestemmer meg?

Om themet du har valgt er det rette er jeg ikke så sikker på, eller at du i alle fall bør modifisere overskriftene i bloggdelen litt så de blir større. Selve posten bør være mer ryddig i forhold til fontstørrelser og fargebruk.

Galleri - der hadde jeg forventet meg noen bilder og videoer på første siden.
 
Topp