Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook annonser som virker?

zenhagen

Medlem
Vi bruker facebook mye til annonsering, og dette fungerer rimelig greit.

Nå skal vi lage en ny annonse for å markedsføre herresmykkene våre, men jeg trenger noen nye innspill på hvilken tekst og bilde du ville brukt i en slik annonse.

Siden som det linkes til i annonsen er: http://www.zendesign.no/categories/herresmykker-rustfritt
Vi har nok vært litt konservative og kjedelige i annonsetekstene våre før, og trenger noe litt mer spenstig.

Vi ønsker å vise annonsen til menn og kvinner mellom 20 og 45 år. Vi viser den også til kvinner fordi de kjøper gaver til mannen. Bør de ha en egen annonse?

Hvis noen har noen gode ideer, så setter vi utrolig pris på det ;-)

Mvh Tommy
 
Jeg ville testet en kampanje mot en artikkel som snakker om "10 smykker som du bør ha nå". Vet at det høres veldig klikktale, men om har det med i miksen for du en del ekstra personer innom, du kan risikere at de ikke konverterer like godt som de med klart kjøpsbudskap.

Har du prøvd den nye produktannonse postformatet? Hvor du kan legge inn flere produkter i samme "post"? Kan være smart å prøve ut, de fleste annonsekontoer har fått dette nå.

Når det gjelder målgruppe bør du alltid ha forskjellige budskap mot forskjellige målgrupper.
 

zenhagen

Medlem
Hei Andreas

Takk for gode tips.
Jeg er veldig nysgjerrig på multi-ads, men det ser ikke ut til at jeg har fått dette ennå. Jeg får ikke opp den valgmuligheten i power editor.

Tommy
 
Topp