Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Avbrutt handel

minilid

New Member
Hei,
Er det noen som benytter seg av noe verktøy for å fange opp avbrutt handel/ forlatt handlekurv? Og ev. har noe erfaringer med dette?

Er forresten ny her, har akkurat startet nettbutikk www.lillebudeie.no , setter pris på tilbakemeldinger.
Takk for hjelp.
 

Tonny Kluften

Administrator
- Flott at sidene laster kjapt.
- Tydeligere fraktpris
- Det er vel opplest og vedtatt at man ikke skal tvinge kunder til å registrere seg.
- Legg gjerne til PayPal som betalingsmulighet.
- Alle kassefelter åpnet på en gang er fint.

Så fikk du et salg til meg gitt, mozzarella er godt. Nå må jeg få tak i bøffelmelk?!?!?
 

minilid

New Member
Takk for kjapp tilbakemelding! og kjøpet!
Visste ikke at det med registreringen- takk for tips, skal jeg fjerne med en gang. og legge til paypal- sikkert lurt.

Det med bøffelen er vel egentlig ment som en spøk, H-melk (evnt,økologisk) er best.

Setter stor pris på tilbakemelding på Mozzarella startpakke, Lykke til med ystingen.
 

thomasstr

Medlem
Hei og velkommen,

Tenkte jeg skulle gi deg noen tips og råd for å kanskje få siden din til å laste enda raskere.
Ser at du har veldig mange JavaScript og CSS filer separate. Prøv gjerne å samle desse filene til minst mulig filer.
Du kan helt sikkert bruke en plugin for det. Selv har jeg brukt å gjøre dette på egenhånd.
Med sammenslåing av filene så slipper "kunden" som skal inn på siden å spørre etter alle filene (i ditt tilfelle 13 filer for css og 15 for JavaScript), og i stedefor spør du kanskje bare etter f.eks. 3-4 fra hver av dem.
Dette vil ta lengre tid, og hvis du ønsker å lese mere om det og forstå, kan du lese det her.
 
Topp