Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nye tråder

erlsae

Medlem
Hei,

Jeg finner det vanskelig å finne nye tråder som har blitt opprettet her på forumet. Er dette en funksjon som kan legges til?
 

Steve Cash

Medlem
Uleste innlegg får en jo opp ved å trykke på lenken "Nye innlegg" i toppmenyen, den er til og med merket med antall uleste innlegg i rødt, det antar jeg at trådstarter har sett, ja. Men hvis en først har lest innlegget og lukket det, så er det ikke så enkelt å finne det igjen. I alle fall har ikke jeg funnet noen annen metode enn å merke hele forumet som lest og gå inn igjen på "Nye innlegg". Da vises undersiden "alle nylige innlegg". Og den lenken som gjemmer seg der ønsker jeg at kan legges synlig i toppmenyen.
 

erlsae

Medlem
Problemet er at nye tråder kan forsvinne i mengden av antall nye innlegg som har blitt publisert. I tillegg til at det er lettere å klikke seg inn på nye tråder og lese der ifra. Jeg ser på denne muligheten som nødvendig!
 

Travellingman

Nettgrunder
Har aldri savnet en slik funksjon og jeg er medlem på mange forskjellige forum. Bruker alltid nye innlegg og så filtrerer jeg raskt ut det som ikke jeg vil lese ;)
 
Topp