Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ønsker tilbakemelding på Nettbutikk! :)

jeanette0

New Member
Hei!

Helt ny på dette, så om noen vil hjelpe meg med noen tilbakemeldinger ang min nye nettbutikk blir jeg glad! :) Forsidebildet som er lik logoen skal ikke være der, står der bare midlertidlig!

Design er ikke helt i boks, så kunne tenke meg tilbakemeldinger på design biten og evt brukervennlighet osv.

http://www.gadgetspluss.no
 

Thord

Medlem
En helt default template. Hva vil du egentlig ha tilbakemelding på?


+ Fin logo
- Jeg ville skalért logoen litt ned. Se på sider som toysrus.no, komplett.no, de har ikke svære logoer. Logoen din ser allerede nokså proff ut.
- Du trenger ikke gjenta logoen i hovedrammen. Bruk heller plassen til å vise et produkt, denne plassen er verdifull.
- Få kasseknappen på linje med facebook og søk-knappen.
- Legg til litt mer padding i hovedrammen.
 
Synes denne ser plain og grei ut. Flott logo. Litt usikker på hva jeg synes om fontstørrelsen og midtstilt tekst på "om oss". Fonten virker kanskje noe stor i forhold til resten av siden. For øvrig synes jeg "om oss" kan være en vanskelig side å fylle ut, og antar at dette kanskje er grunnen til større font :)
 

jeanette0

New Member
Takk for tilbakemeldingene, vanskelig å se alt sånn selv, blir litt blind av å fikse siden. Så hjelper masse med tilbakemeldinger fra andre. :)
 

Erlend

Medlem
Synes rett og slett det var for mye dilldall, og lite call to action. Hvorfor skal jeg handle hos deg i stedet for f. eks Komplett.no?

Noen ting som bør fikses:

- Produktene bør høyere opp på siden.
- Ikke kopier tekster fra andre nettsider (skriv dine egne, og lag de unik)

Ser at flere av produktbeskrivelsene er kopiert fra Froggy.no.
 

i-net

Medlem
Han mener at du bruker alt for stor plass på den "Velkommen til Gadgetspluss.no" delen og bildeslideren. Synes du burde kuttet helt ut dette, eller i hvert fall redusert størrelsen på bildeslideren. Generelt vil jeg si at det er en uting å ha slik velkommen tekst. Er det ikke ganske opplagt at man er velkommen?. Ingen av de store nettbutikkene gjør dette heller.
 

William

Medlem
*Re-direct till PayPal funkar ikke.
*Ta bort fält ved registrering og tilby en gäst-checkout för de kunderna som ikke vill registrera sig.
*Ge en tydligare bild av vad för typ av produkter det är du säljer på landningssidan.
 

Kostholdsbutikken.no

kostholdsprodukter på nett
*Re-direct till PayPal funkar ikke.
*Ta bort fält ved registrering og tilby en gäst-checkout för de kunderna som ikke vill registrera sig.
*Ge en tydligare bild av vad för typ av produkter det är du säljer på landningssidan.
Hei. Gode innspill. Det skal være en gjest utsjekking tilgjengelig. Helt øverst så står det "fortsett uten å registrer konto". Det er faktisk den som kommer som førstevalg. Hvilken nettleser brukte du når du forsøkte å sjekke ut med paypal? Og forsøkte du fra Sverige? Bare lurer for det har fungert her når jeg har testet det. Uansett: Takk for tilbakemeldingene :)
 
Topp