Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Skal du bli med på Black Friday og/eller Cyber Monday?

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har forresten fått et par henvendelser om å slenge inn en notis på sida mi. Det gjør jeg selvsagt helt gratis for deg som er WF-medlem - så fortsatt ikke for seint for mitt vedkommende (blir vel sittende halve natta uansett). De som Martin henviser til ville jeg dog ha tynt skikkelig :p
 

Martin R

Medlem
Tror nok ikke du har forstått TS helt, Martin. Han spør da ikke etter hvilke Black Friday-tilbud som kommer, men hva eiere/driftere av nettbutikker (som er på WF) gjør av tiltak selv.

ÅÅåååå... Beklager!
Misforsto, men nå har i hvert fall dere en lite over hvilke nettbutikker som tilbyr det :)
Nå kan du fylle opp en god artikkel på Gjerrigknarken ! :rolleyes:
 
Har skrevet en artikkel om Black Friday her: http://nettnyheter.com/black-friday-tilbud-i-norge-2014/

Skrik ut om du driver nettbutikk og vil bli listet opp i artikkelen, så skal jeg se om jeg får det med i artikkelen :)
Hvorfor skal en nettbutikk ha black friday salg?
Dette blir så flaut, om dere skal henge dere på amerikanerne så bør man jo også vite hva som er hva.

Og hvorfor lager dere ikke noe annet? Noe nytt?
 

Linderman

Medlem
Tror nok ikke Cyber Monday blir lik som det er i USA. Tror nok vi kommer til å kopiere bare Black Friday, og at det blir en handelsdag for fysisk og nettbutikker.
Jeg bruker Black Friday til å få unna varer jeg ikke skal ha lengre, og ser at folk har startet juleshoppingen. Det har gitt enormt stor respons :D
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Men Black Friday er jo for fysiske butikker, det er vel cyber monday som er nettbutikkenes dag.

I USA er det nok riktig at BF tradisjonelt har vært i fysiske butikker, men i Norge er det helt klart en nettbutikkgreie - dog finnes noen få fysiske butikker som prøver seg. Folk er tydeligvis mer og mer vant til å handle på nett. Jeg har valgt 70-80 nettsjapper i oversikten min - det er nok mer enn en fordobling sammenlignet med i fjor.

Cyber Monday er foreløpig ikke like kjent i Norge - kanskje bortsett fra hos kjøpevillige datanerder.
 
Topp