Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Erfaring med SMS markedsføring?

Johan

Medlem
Har lenge hatt godt salg via e-post markedsføring, men generelt får folk flere og flere e-poster og konverteringsraten synker.

Vurderer nå å forsøke SMS markedsføring. Det koster litt mer, men dersom konverteringsraten er høyere er det fort verdt penga

Noen som har erfaring med SMS markedsføring som de ønsker å dele?
 
A

aabbcc

Guest
Jeg har erfaring fra mottager-siden - og synes det er forferdelig irriterende. Spammail er trivelig i forhold.

abc
 

xdex

Medlem
Enig med aabbcc, reklame tilhører ikke SMS verden. Siste selskapet jeg hadde kjøpt noe som helst fra, er fra noen som sender ut reklame via SMS. Stort sett er "reklame" som kommer via SMS en form for svindel.
 
Enig med resten her når det kommer til "SMS reklame". Det er intet mindre enn irriterende, og jeg hadde en gang i tiden tro på at SMS skulle greie å holde seg clean for dette, men neida. :)

Når det kommer til aktører som leverer SMS-løsninger, vil jeg anbefale Pling i alle fall :) Jeg bruker det selv. Ikke til markedsføring/reklame, men for å informere kunder om driftsfeil o.l. en sjelden gang i blandt.
 

JohanM

New Member
Ka med de SMS-respons tjenestene som man selv sender et kodeord til og mottar tilbud og slikt? Altså det er jo noe du selv går inn for? Da snakker vi om type innmeldingstjenester, kundeklubber og rabattkklubb osv
 
Du vil få veldig høy åpningsrate. men risky business:) om du har telefonsupport så vil du nok merke stor pågang fra sinte nordlendinger:p
 
Topp