Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Søker app utvikler til IOS & Android

Tony J

Alle skal få
For meg er (web)utvikling og design to helt forskjellige ting, men mulig at det bare er meg...
Nei, du og flere wordpress-installatører hvor design og programmering ofte implementeres i hele moduler kan vel gjerne tenke å kalle alt for utvikling eller webutvikling. Når du ser i jobbutlysninger forøvring ser du ofte at de separerer med web-utvikler, frontend-utvikler, grafisk-utvikler. Når det er sagt så er det ikke en nettside trådstarter skal starte med, men en applikasjon (programvare).
 

Tony J

Alle skal få
Jeg vet veldig godt at man ofte spesifiserer hva man er på utkikk etter, akkurat slik trådstarter gjorde. Alt var helt helt tydelig i denne tråden helt frem til du blandet inn design og regnskap...
Nå vet jeg ikke om du har fått med deg hva slags kategori denne tråden ligger under. Uansett tenkte jeg i utgangspunktet at dette var en "Jeg har en ide, men du gjør alt arbeidet"-tråd og det ble forsterket når jeg så hva slags kategori tråden lå i og spørsmålene mine kom i affekt av dette. Det må vel uansett være positivt for mulige interessenter at de nå ser at trådstarter selv vil stå for design, selv om du tilsynelatende hadde forstått dette ut i fra det første innlegget.
 

solo

Medlem
Høres jo forsåvidt intressant ut, men som Tony J sier er det mange som har en ide og som ikke kan gjøre noe arbeid.
Kan du skrive noe mer om ideen din?
 

sinols

Medlem
Jeg har ikke bare ideen alene. Jeg har jobbet med alle funksjoner og spisset dem slik at det har blitt 3 enkle fokusområder i appen for brukeren.

Jeg kaster ikke bare ut ideen til en utvikler. Jeg blir med på hele prosessen, skisser og jobber tett sammen i samme rom om hva som er fokus og viktig i appen slik at det blir enklest mulig og bruke den.

Raskt, enkelt og avhengighetsskapende er hva jeg vil at bruker skal føle.

Jeg vil samtidig ta meg fri fra nåværende jobb for og kunne jobbe tett på slik at vi kan få til dette sammen. Ikke at utvikler gjør alt selv.

Reisen til målet skal være like viktig og gøy som suksessen.
 

sinols

Medlem
@solo jg fant din calculator app. Send meg gjerne en mail om deg, utdanning / interesser så sender jg deg litt mer om ideen og hvem jeg er.
 
Topp