Kjapp og trygg hosting for Wordpress

På tide å oppgradere forumet?

Tony J

Alle skal få
Det er tillatt ja. Og det er ikke betalt pr. klikk her. Enig i at hvis det var betalt pr. klikk ville det vært dumt å legge banneret bak slike knapper.
Da ble jeg klokere. :) Jeg har ikke lest regelverket selv, men jeg følte det var feil dersom det skulle ha vært betalt per klikk. :)
 

Tony J

Alle skal få
Nei, det er jeg ikke enig i. :)

Da er du iallfall kjerringen mot strømmen. Jeg håper ikke du føler at du må skrive det du gjør for egen stolthet. Av og til er det helt greit å skrive at man kanskje hadde tankene på feil plass. Å ha en logg-inn-funksjon over en "betaling-per-klikk" annonse er veldig sleipt. Bedriften som betaler for å få vist annonsen sin betaler for at folk som har interesse for et produkt skal klikke på varen og dersom mange personer klikker på annonsen fordi de bommer på en knapp for å få logget seg inn på en side så kan det utgjøre mange annonsekroner over tid. Nå er jeg ingen ekspert, men jeg tipper det kanskje muligens må finnes regler rundt dette også uten at jeg har sjekket.

Og når du først svarer at du ikke er enig i noe, så kan det være greit å begrunne hvorfor. Kanskje du har en meget spesiell grunn til å ikke være enig i dette slik at andre kanskje også kan få åpnet øynene sine?
 
Grunnen til at jeg ikke er enig, er at jo nærmere et slik banner er plassert en viktig funksjon på en nettside, desto bedre synlig og lagt merke til blir den av brukere. Og om de er så uheldig å bomme, ja da kommer de til og med ubevisst innpå siden. Kanskje den var spennende alikevell, så de til og med velger å handle? Hvem vet.. :)

Hva som er lovlig og ikke aner jeg ikke. Jeg har så og si alder drevet med annonsering av denne typen, jeg bare mener at det er på trynet om det skal være "galt" å plassere en annonse på et sted som faktisk VELDIG mange brukere kommer til ¨ha sitt fokus mot. Nemlig, f.eks å logge inn.

Jeg ser mange annonser rundt om jeg og som i utgangspunktet ikke er spesiellt interresant. Kanskje er jeg uheldig å trykker alikevell, og alt ble pkutselig mye mer interresant fordi de har en fet side/produkt.
 

Travellingman

Nettgrunder
Så du er ikke enig at det er feil å legge en log in knapp så nærme/oppå en ppc annonse? Da tro jeg du har sånn ca hele verdens annonsører i mot deg.

Ikke enig....

Hvem er det som logger inn på forumet hver gang de kommer hit? Er ikke de fleste innlogget hele tiden? Eller er folk så paranoide att de ikke tør å lagre/huske passord?
 

Steve Cash

Medlem
Hvem er det som logger inn på forumet hver gang de kommer hit? Er ikke de fleste innlogget hele tiden? Eller er folk så paranoide att de ikke tør å lagre/huske passord?
Som paranoid vil jeg gjerne ha sagt at jeg syns det er greit å logge ut når jeg forlater en webside, dessuten har jeg stilt inn Firefox til å tømme cachen når jeg avslutter den. Jeg tar det forresten for gitt at en blir automatisk utlogget etter en periode også fra den nye websiden. Det gjorde en i alle fall på den gamle, jeg husker ikke om det var 15 eller 30 minutter.
 

Tonny Kluften

Administrator
Det har gått veldig bra hittil. Merket ikke noen forskjell forrige uke. I dag mangler det 250 på å være ca. likt med de 4 forrige mandager, tror det blir 250 til frem til kl 2400. Men det blir spennende å se i løpet av oktober om noe skjer.

Det er flere ting som kan virke både positivt og negativt inn her.
- 301 redirects skal normalt gi noe tap av besøkende
- Xenforo har bedre SEO en vBulletin
- Nyhetens interesse med nytt forum gjør at flere besøker det nå i begynnelsen
- Færre besøkende på forumet av faste brukere fordi det er uvant design
- Ny giv og derfor god generell kosmisk karma:rolleyes:
+++
 

Thord

Medlem
Er det meningen det skal være et stort gap her? Har samme problem både i Chrome og Firefox på Mac.Screen Shot 2014-10-01 at 17.42.06 .png
 

Rismoen

Medlem
Er det meningen det skal være et stort gap her? Har samme problem både i Chrome og Firefox på Mac.Vis vedlegget 701

Skru av adbock.

Trykk på "deaktiver på sider under dette domenet"

8bdf3af7cd.png
 
Topp