Tonny Kluften
Administrator
NDH Sweden AB / Nordic Domain Hosting / nordicdomainhosting.com
For noen forbaskade frekkaser, sjekk denne som jeg fikk på epost. Er ikke dette er sidestilt med svindel? "Skydd i all fremtid" ?!?!?!
Les også Norid: Se opp for domenesvindlere
---------------------------
Ni äger just nu blablabla.no.
Vi har mottagit en beställning på blablabla.com av en ny norsk firma.
Jag ringde Er för att Ni har preferance på denna adress eftersom Ni redan äger .no.
Om ni vill ha det skydd vi erbjuder Er så skulle det vara en engångskostnad på 1995 NOK och sen skulle Ni ha det för all framtid. I priset ingår alltså skydd för all framtid och även att vi pekar blablabla.com till Er hemsida: blablabla.no.
Om Ni är intresserade av detta, hör av Er så snart Ni kan.
Ni når mig på:
Tfn: 0046-406660223, be att få tala med Samuel Nilsson.
Vill Ni ha mer information om vårt företag så hänvisar jag till:
Start | Nordisk Domänhantering
Med vänliga hälsningar
Samuel Nilsson
Nordisk Domänhantering.
NDH Sweden AB
Les også VARNING för NDH Sweden AB (556811-0711) nordiskdomanhantering.com | Internet Sweden om domäner och annat
Les også https://www.webforumet.no/forum/dom...-nordiskdom-nhantering-com-ndh-sweden-ab.html
For noen forbaskade frekkaser, sjekk denne som jeg fikk på epost. Er ikke dette er sidestilt med svindel? "Skydd i all fremtid" ?!?!?!
Les også Norid: Se opp for domenesvindlere
---------------------------
Ni äger just nu blablabla.no.
Vi har mottagit en beställning på blablabla.com av en ny norsk firma.
Jag ringde Er för att Ni har preferance på denna adress eftersom Ni redan äger .no.
Om ni vill ha det skydd vi erbjuder Er så skulle det vara en engångskostnad på 1995 NOK och sen skulle Ni ha det för all framtid. I priset ingår alltså skydd för all framtid och även att vi pekar blablabla.com till Er hemsida: blablabla.no.
Om Ni är intresserade av detta, hör av Er så snart Ni kan.
Ni når mig på:
Tfn: 0046-406660223, be att få tala med Samuel Nilsson.
Vill Ni ha mer information om vårt företag så hänvisar jag till:
Start | Nordisk Domänhantering
Med vänliga hälsningar
Samuel Nilsson
Nordisk Domänhantering.
NDH Sweden AB
Les også VARNING för NDH Sweden AB (556811-0711) nordiskdomanhantering.com | Internet Sweden om domäner och annat
Les også https://www.webforumet.no/forum/dom...-nordiskdom-nhantering-com-ndh-sweden-ab.html
Sist redigert: